Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 jag satt seriöst och letade efter korven på bilderna xD
Overkill Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 1. sausagefest An event where guys significantly outnumber girls. This isn't great if you're a guy, and is especially not so great if you're an arsehole, as generally this means that your chance of pulling is, well, diminished. anything involving physics or computing
Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Om man tar trådens post-topplista och skriver användarnamnens förstabokstav i ordningen de står där så bildas följande ord: OFDPPNGdSMMs kEdKLPtCJWAMOjAfDaHoCHSR Det är nästan helt omöjligt att uttala.
Dingbats Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 1. sausagefestAn event where guys significantly outnumber girls. This isn't great if you're a guy, and is especially not so great if you're an arsehole, as generally this means that your chance of pulling is, well, diminished. anything involving physics or computing Jaha. Trodde det var liksom temat på inbjudan, och att det betydde knull.
Dingbats Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Om man tar trådens post-topplista och skriver användarnamnens förstabokstav i ordningen de står där så bildas följande ord:OFDPPNGdSMMs kEdKLPtCJWAMOjAfDaHoCHSR Det är nästan helt omöjligt att uttala. Om man gör om det till morse blir det massa prickar och streck: --- ..-. -.. .--. .--. -. --. -.. ... -- -- ... -.- . -.. -.- .-.. .--. - -.-. .--- .-- .- -- --- .--- .- ..-. -.. .- .... --- -.-. .... ... .-.
SadamJR Postat 28 januari 2010 Trådstartare Postat 28 januari 2010 Fattar inte sausagefest. Relativt långsökt kanske.
Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Haha, om jag, dingbats och overkill hade fest, skulle overkill säga typ att "jaha, detta är ju en sausagefest..." Jag skulle börja leta efter korven och Dingbats skulle lite oroligt börja fråga var tjejerna var och dra sig så långt bort från overkill som möjligt xD
Neosus Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 men kan ingEN STÄNGA AV DET DÄR FÖRBAJJADE LARMET??
Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Om man gör om det till morse blir det massa prickar och streck:--- ..-. -.. .--. .--. -. --. -.. ... -- -- ... -.- . -.. -.- .-.. .--. - -.-. .--- .-- .- -- --- .--- .- ..-. -.. .- .... --- -.-. .... ... .-. Frågan är om inte det där är lättare att uttala...
Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Äntligen Ah, den berömda billarms-pausen. Njut så länge den varar.
Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Hepp, gonatt. Imorgon kanske jag är aningen mindre psykotisk.
Neosus Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Ah, den berömda billarms-pausen. Njut så länge den varar. Jepp 😮
slejnard Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 nää fasen det gick intet att sova. vaknade med ett sånt där tvärryck å blev pigg.
Dingbats Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 "Mikroelektronik med internationell inriktining"? Examen 2014?? På KTH-filialen i gråa tråk-Kista på blåa gettolinjen??? Stackars min gamla pluggis till klasskamrat.
slejnard Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 aint talkin bout love: http://www.youtube.com/watch?v=iOkZ2zhCx5I
Recommended Posts