Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

det hade iofs varit nåt... "Hej fredrik, men oj varför har du ett fotoalbum på ansiktet idag?". Vad svarar man på det? "Jooo, ja det var tydligen nån bekant som haft nån slags fest.."

Postat

nej inte bland melissas bilder men bland mina bilder som jag lade till i albumet som heter uppsala. det var sausagefest så det var tre tjejer på festen och de som sitter i sängen (en av dom med glasögon) var det inte.

Postat
nej inte bland melissas bilder men bland mina bilder som jag lade till i albumet som heter uppsala. det var sausagefest så det var tre tjejer på festen och de som sitter i sängen (en av dom med glasögon) var det inte.

Shit, vilken info man får 😳

hon ser rätt het ut. 😆

Postat

coolt att de satt i sängen förresten. kändes inte det lite wierd?

(ja alltså, här har jag lånat debatts hjärna lite då va)

Postat

jag förstår fortfarande inte varför bara, så sjukt onödigt och jag hade mått ännu bättre ifall det inte hade hänt.

jag tror jag är en players antites 😳

Postat (redigerat)

( Nån har snott min hjärna iallafall...tror jag 😳 )

Pagetoper

..och massa stavfel 😆

Redigerat av Neosus
Postat
jag förstår fortfarande inte varför bara, så sjukt onödigt och jag hade mått ännu bättre ifall det inte hade hänt.

jag tror jag är en players antites 😆

ja du är ju INTJ. det är nästan synonymt med oskuld till 30 om man inte råkar träffa nån som gör allt jobb åt en 😳

Postat
ja du är ju INTJ. det är nästan synonymt med oskuld till 30 om man inte råkar träffa nån som gör allt jobb åt en 😳

Vad är du?

Postat

hehe, jag läste trummi-krofoner och funderade på vad krofoner var för något, men reflekterade inte ens över trummi xD

Postat

Sausagefest. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.