Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Jahajaja, nu fattar jag. Det gick lite trögt där. vad roligt, det där liknar ju memphis 😆 (med tanke på tidigare idag alltså... eller ja, själva personen liknar honom inte, men själva upplägget med en bil och en keps känns bekant... när jag tänker efter är det nog inte det minsta likt.. men äsch. har min dagliga psykos här, då jag mest skriver allt möjligt utan att det finns så mycket logik i det. Det är väl egenltligen bara att ignorera det, för man får egentligen inte ut så mycket av det)
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 😆 :lol: Jo, kunde varit jag. 😛 Har dock inge på hövvet. 😑
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 haru varit på flaskan månne? 😆 vamenaru, äru in-hick-te riktigt klok i schkallen? va? 😆
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 E sjukt sugen på att roadtrippa i sommar. Vad säger ni om att dra ihop hela längsta och dra söderut? 😆 :lol:
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 😆 :lol: Jo, kunde varit jag. 😛 Har dock inge på hövvet. 😑 och jag har inget på hjärtat... men det hindrar mig inte från att skriva det xD
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 alltså, shit va mysigt det e me brasan.nu , sitter me den i bakrunden hela tin. 😆
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 E sjukt sugen på att roadtrippa i sommar. Vad säger ni om att dra ihop hela längsta och dra söderut? 😆😑 vadå, typ åka och hälsa på Gote i hans ice-cubicle? 😆
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) och jag har inget på hjärtat... men det hindrar mig inte från att skriva det xD 😆 Jag har iof inte kvar någon bil heller. 😆 Redigerat 4 januari 2010 av Memphis
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 alltså, shit va mysigt det e me brasan.nu , sitter me den i bakrunden hela tin. 😆 Typ ?
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 finns det is om man åkter söderut? 😆 om man åker tillräckligt långt.
Neosus Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 😑 Jag har iof inte kvar någon bil heller. 😆 Jag har bil 😆 Men jag tror inte att hela längstah ryms i den för så lång bil har jag inte HAH
slejnard Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Ligger Las Vegas söderut? Vavava?? WahWahWah! http://www.youtube.com/watch?v=85zp1zVVDAQ
SadamJR Postat 4 januari 2010 Trådstartare Postat 4 januari 2010 finns det is om man åkter söderut? 😆 I drinkarna om inte annat.
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Och sen kommer Obi Wan Kenobi in och sjunger "Can I have Anakin please?"
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 så, nu sydde vi ihop det där också. Ska vi gå och lägga oss nu?
Dingbats Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Kan de inte ha en Hitlerkanal där de sänder alla andra världskriget-grejer?
Recommended Posts