Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

funderar på att dra nåt krystat skämt med ordet pingvin, troligtvis om ett glas rött medan man tittar igenom ping-statistiken, men det känns så sida 1496-97, så jag låter bli.

Postat
debatt borde ju kunna svara på det där, tror jag.

Äh, den frågan kan ju jag också svara på! Svaret är "ja"... 🙂

Postat
nu står det träning på schemat... återstår bara att få arslet ur vagnen, om man med vagnen menar soffan.

Det kan ju vara en jäkla träning i sig.. Fast jag menar inte att du har ett brett arsel utan att påstig...uppstånd...eeeh..uppstigelsen i sig kan vara en jäkla träning... i sig.

Fattru? 🙂

Postat
Det kan ju vara en jäkla träning i sig.. Fast jag menar inte att du har ett brett arsel utan att påstig...uppstånd...eeeh..uppstigelsen i sig kan vara en jäkla träning... i sig.

Fattru? 🙂

Fast jag menar inte att du skulle va ett jäkla fetto som tycker det är jobbigt att lyfta sig..eller nej jag menar stiga upp ur soffan. För vissa är det ett jäkla jobba att komma ur... eeh..komma upp...ur soffan.

Fast så äre nog inte!

Fattaru? 😱

Postat
Fast jag menar inte att du skulle va ett jäkla fetto som tycker det är jobbigt att lyfta sig..eller nej jag menar stiga upp ur soffan. För vissa är det ett jäkla jobba att komma ur... eeh..komma upp...ur soffan.

Fast så äre nog inte!

Fattaru? 🙂

Vad jag försöker att säga är...eeeeh.

Ingenting!

Fattaru? 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.