Pico Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Uttråkad? You can't handle uttråkad! 🙂 Det är ju det som är problemet. 😛
Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 funderar på att dra nåt krystat skämt med ordet pingvin, troligtvis om ett glas rött medan man tittar igenom ping-statistiken, men det känns så sida 1496-97, så jag låter bli.
Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 min uppsyn till trots, jag ska INTE skaffa twitter.
Overkill Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 någon som vet bra ställen att trycka skivor (m. fodral) på?
Pico Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 någon som vet bra ställen att trycka skivor (m. fodral) på? debatt borde ju kunna svara på det där, tror jag.
Gote Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 debatt borde ju kunna svara på det där, tror jag. Äh, den frågan kan ju jag också svara på! Svaret är "ja"... 🙂
Fidden Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 nu står det träning på schemat... återstår bara att få arslet ur vagnen, om man med vagnen menar soffan.
Neosus Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 nu står det träning på schemat... återstår bara att få arslet ur vagnen, om man med vagnen menar soffan. Det kan ju vara en jäkla träning i sig.. Fast jag menar inte att du har ett brett arsel utan att påstig...uppstånd...eeeh..uppstigelsen i sig kan vara en jäkla träning... i sig. Fattru? 🙂
Neosus Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Det kan ju vara en jäkla träning i sig.. Fast jag menar inte att du har ett brett arsel utan att påstig...uppstånd...eeeh..uppstigelsen i sig kan vara en jäkla träning... i sig. Fattru? 🙂 Fast jag menar inte att du skulle va ett jäkla fetto som tycker det är jobbigt att lyfta sig..eller nej jag menar stiga upp ur soffan. För vissa är det ett jäkla jobba att komma ur... eeh..komma upp...ur soffan. Fast så äre nog inte! Fattaru? 😱
Neosus Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Fast jag menar inte att du skulle va ett jäkla fetto som tycker det är jobbigt att lyfta sig..eller nej jag menar stiga upp ur soffan. För vissa är det ett jäkla jobba att komma ur... eeh..komma upp...ur soffan. Fast så äre nog inte! Fattaru? 🙂 Vad jag försöker att säga är...eeeeh. Ingenting! Fattaru? 😱
Neosus Postat 28 januari 2010 Postat 28 januari 2010 Allt är sig likt här. 😱 Du menar att det är dött här? 🙂
Recommended Posts