Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Aha, så du menar typ gratis öl men usel service? typ att en person per minut får en öl?

Nä, att man kan servera precis lika fort som man kan annars. Men det finns ju fortfarande en naturlig begränsning i utbudet, dvs efterfrågan är större än utbudet, vilket gör att priset ökar och det man betalar med i det här fallet är tid.

Postat
Jaha, nu skall SAAB säljas igen. Det vore väl trevligt 🙂

Min morbror jobbar inom facket vid Saab och han gillar inte Spyker men jag är lite osäker på varför nu när jag tänker efter. Men att det får leva kvar måste ju vara bättre i alla fall.

Postat
Min morbror jobbar inom facket vid Saab och han gillar inte Spyker men jag är lite osäker på varför nu när jag tänker efter. Men att det får leva kvar måste ju vara bättre i alla fall.

Han kanske är rädd att det lever kvar i Holland och inte Sverige. 🙂

Postat

Nu blir det ett par timmar med först biggest loser och sen mästarnas mästare. Känns som de programmen borde ta ut varandra.

Postat

Emu, har du tips på schyssta restauranger i uppsala? Mina föräldrar kommer upp i helgen och äter jag ute äter jag på någon av nationerna så jag har inte så bra koll.

Postat
vad var det din låt skulle heta? du har ju en halv vers eller refräng här 🙂

Det där är ett riggat citat, från en 30- eller 40-talslåt.

Postat
Emu, har du tips på schyssta restauranger i uppsala? Mina föräldrar kommer upp i helgen och äter jag ute äter jag på någon av nationerna så jag har inte så bra koll.

Dom hade en j'kla sjysst korvmoj där när jag va liten...

...underar om den e kvar? 🙂

Postat

parlamentet är inte roligt att titta på.

däremot finns det ett tv-program som heter så som är ganska underhållande ibland.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.