Pico Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 (redigerat) Sebbes favoritskådespelare är Mark Harmon 🙂 Din favo är Ricki Lake. Redigerat 26 januari 2010 av Pico
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 Nej de vet man inte Intressant. Utveckla gärna.
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 Din favo är Ricki Lake. Min favorit är cary grant.
Overkill Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Din favo är Ricki Lake. Men vadå, hon är väl inte med i Armageddon? 🙂
Pico Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Spyker håller press- konferens i kväll På Café Opera i Stockholm, enligt TV 4. Saab-affären troligt ämne. No shit? xD
Pico Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Men vadå, hon är väl inte med i Armageddon? 🙂 Jorå, hon spelar asteroiden.
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 enligt mikroekonomiska teorier borde staden betala för all öl under första dagen av oktoberfest Intressant, utveckla gärna.
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 Spyker köper saab. Visste väl det. Jag var först.
Overkill Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Intressant, utveckla gärna. Eftersom det ändå finns begränsat med ställen där man kan få tag i gratis öl, samtidigt som det faktum att den är gratis gör att det enda rationella sättet man kan mäta dess värde med är tid så orkar folk inte köa länge utan går till andra ställen där man betalar för ölen. Men från första början åkte dom kanske dit till viss del på grund av att det skulle finnas gratis öl.
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 Eftersom det ändå finns begränsat med ställen där man kan få tag i gratis öl, samtidigt som det faktum att den är gratis gör att det enda rationella sättet man kan mäta dess värde med är tid så orkar folk inte köa länge utan går till andra ställen där man betalar för ölen. Men från första början åkte dom kanske dit till viss del på grund av att det skulle finnas gratis öl. Intressant, utveckla gärna. Själv har jag alltid fått betala, och det dyrt, för allting.
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 Hade svår diarré, så kallat racerbajs, under gårdagen. Färgen var åt det gulbruna hållet, som lövskog i slutet av septemper. Tryckte i mej några dimor, 2 mg, vilka tycktes göra susen, eller snarare tvärtom. Har inte haft någon avföring alls idag.
Fidden Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 på senare tid har jag ofta druckit gratis xD -på spelningen bestod betalningen av öl och falafel -snyltade mig in på en 30-årsfest med typ öppen bar, eller iaf 3 gratis öl. -har snyltat öl från brorsan i tre månader -fick en öl av en random spanjor på en bar i göteborg 🙂
Pico Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 på senare tid har jag ofta druckit gratis xD -på spelningen bestod betalningen av öl och falafel -snyltade mig in på en 30-årsfest med typ öppen bar, eller iaf 3 gratis öl. -har snyltat öl från brorsan i tre månader -fick en öl av en random spanjor på en bar i göteborg 🙂 Och Öl-roppe-drink här om dagen med den där finnen? 😆
Fidden Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Eftersom det ändå finns begränsat med ställen där man kan få tag i gratis öl, samtidigt som det faktum att den är gratis gör att det enda rationella sättet man kan mäta dess värde med är tid så orkar folk inte köa länge utan går till andra ställen där man betalar för ölen. Men från första början åkte dom kanske dit till viss del på grund av att det skulle finnas gratis öl. Aha, så du menar typ gratis öl men usel service? typ att en person per minut får en öl?
Fidden Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Och Öl-roppe-drink här om dagen med den där finnen? 🙂 men han var en pain in the ass, så det var inte ens värt det.
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 Sitter och drar i mej några öl här och nu. Dom har jag själv betalt, med sjukpenningen.
Emulator Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Färgen var åt det gulbruna hållet, som lövskog i slutet av septemper. This is more information than I need.
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 på senare tid har jag ofta druckit gratis xD -på spelningen bestod betalningen av öl och falafel -snyltade mig in på en 30-årsfest med typ öppen bar, eller iaf 3 gratis öl. -har snyltat öl från brorsan i tre månader -fick en öl av en random spanjor på en bar i göteborg 🙂 Det är det som gör skillna'n så rasande stor På en falsk och en random spanjor
SadamJR Postat 26 januari 2010 Trådstartare Postat 26 januari 2010 This is more information than I need. Säj det till pazo mfl för jag har bara börjat.
Fidden Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Det är det som gör skillna'n så rasande storPå en falsk och en random spanjor vad var det din låt skulle heta? du har ju en halv vers eller refräng här 🙂
Recommended Posts