Overkill Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 hej hej! gjort synundersökning, ska bli fett med nya feta glasögon 😄
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Shit grahn e medlem #58 😎 varit me sedan scratch alltså.. 😎
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) det var mer likt Ronnie osullivan, snookerspelaren edit: fail på namnet... Redigerat 4 januari 2010 av Fidden
Neosus Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Shit grahn e medlem #58 😮 varit me sedan scratch alltså.. 😎 Gammal, erfaren och vis gubbe 😄 ...eller nej kanske inte gammal men erfaren och vis ...eller nej kanske inte erfaren men vis ...eller nej kanske inte vis heller för den delen ...gubbe kan jag gå med på 😎
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) .. Redigerat 20 januari 2011 av Memphis
SadamJR Postat 4 januari 2010 Trådstartare Postat 4 januari 2010 😎😮 jo, man har hört en del sånt. Men jag får väl testa sframöver och ringa iallfall liksom.. i värsta fall får dom komma hem och titta. 😎 Man får hoppas att det är nåt bra å se.
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) Dags för lite kek! Schäk! Redigerat 4 januari 2010 av Memphis
SadamJR Postat 4 januari 2010 Trådstartare Postat 4 januari 2010 För er som inte sätt Star Wars filmerna så tänkte jag göra en kort summering av filmerna så sparar ni tid och slipper ni se dom: "You´re NOT my father!" "yes, I am Bitch..." "Be strong u must be. Faith in U I have." "Blubplbiblp" "WROOOOM!" "Hey, look at me, Funny clothes I have, always, because u worth it" "Die mothafockers" "Yääääy, I´m 5 years old but can still kick down a enormous ship and now we Won!!" THE END! Edit, oj, blev lite fel i början om vem som var pappa till vem. 😎 Varsågod! 😎 Nu måste jag bara se dom där filmerna.
SadamJR Postat 4 januari 2010 Trådstartare Postat 4 januari 2010 Mig naken såklart! 😎 Glory hallelujah!
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) haha, jag kanske borde bli filmrecensent då.. 😎 Redigerat 4 januari 2010 av Memphis
SadamJR Postat 4 januari 2010 Trådstartare Postat 4 januari 2010 haha, jag kanske borde bli filmrecensent då.. 😎 Nä, modell.
slejnard Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 För er som inte sätt Star Wars filmerna så tänkte jag göra en kort summering av filmerna så sparar ni tid och slipper ni se dom: "You´re NOT my father!" "yes, I am Bitch..." "Be strong u must be. Faith in U I have." "Blubplbiblp" "WROOOOM!" "Hey, look at me, Funny clothes I have, always, because u worth it" "Die mothafockers" "Yääääy, I´m 5 years old but can still kick down a enormous ship and now we Won!!" THE END! Edit, oj, blev lite fel i början om vem som var pappa till vem. 😮 Varsågod! 😎 😄 stämmer ganska bra 😎
Pico Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) Jag somnade halvvägs in i Starwars. 😎 Blir spännande o se om jag lyckas somna nån gång ikväll nurå. Redigerat 4 januari 2010 av Pico
Linus Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Nu du Fidden, nu blir det pannkaka här... öppnar burken med hjortronsylt
Recommended Posts