Gote Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 De e väll ganska lämpligt med en jamsession? 😄😕 *fniss* 😏
Micke H Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Men vad ska du ha sessionen till? 😏 Ähum...tankefel av mig. 😕 Jag hade nån idé som sen försvann. 😄
debatt Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 I mitt hus är tvättstugan och hur man bokar tvättid helautomatiserat. Du har en elektronisk nyckel, genom vilken du bokar tider. Igår glömde jag bort tvätten som hängde på tork, och kom på det först tio över tio, och klockan tio låser dom automatiskt! Det är så jävla korkat. Så imorse väntade jag utanför på den som hade bokat kl sju för att kunna komma in och hämta min tvätt. För har jag inte bokat tid kommer jag inte ens in i den där jävla tvättstugan. 😄 Om man råkar vara kvar i tvättstugan när den låses automatiskt så kommer man inte ut heller då väl? Antar de har installerat skottsökra fönster dessutom. 😏
Micke H Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Har köpt kaffebryggare btw nu på lunchen. 😏 Arom-mätare, stängs av automatiskt efter två timmar, anti-dropp... 😄
Fidden Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Har köpt kaffebryggare btw nu på lunchen. 😕 Arom-mätare, stängs av automatiskt efter två timmar, anti-dropp... 😏 anti-dropp? 😄 den suger ut vätska ur kroppen? tja, iofs är kaffe vätskedrivande, så jag antar att man kan kalla kaffe för anti-dropp.
Micke H Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 anti-dropp? 😄den suger ut vätska ur kroppen? tja, iofs är kaffe vätskedrivande, så jag antar att man kan kalla kaffe för anti-dropp. Jag antar att det betyder att när den är helt klar och man direkt tar ur kannan, så kommer det inte att droppa. 😏
debatt Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Jag antar att det betyder att när den är helt klar och man direkt tar ur kannan, så kommer det inte att droppa. 😄 Men likväl instängd i tvättstugan? Då kommer du ändå inte åt ditt kaffe ju..
debatt Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Jag antar att det betyder att när den är helt klar och man direkt tar ur kannan, så kommer det inte att droppa. 😄 Men likväl instängd i tvättstugan? Då kommer du ändå inte åt ditt kaffe ju.. eller va?
Micke H Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 (redigerat) Den här gången är jag rätt säker på att debatt/musik inte var allvarlig. Redigerat 26 januari 2010 av Micke H
Gote Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Jo, visst, antidropp. Sånt brukar funka i en vecka, sen hakar mekanismen upp sig och släpper inte igenom en droppe kaffe och så får man trimma bryggaren. 😄
Pico Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Den här gången är jag rätt säker på att debatt/musik inte var allvarlig. qubit
Pico Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 You lost me. "... The difference is that whereas a bit must be either 0 or 1, a qubit can be 0, 1, or a superposition of both."
Micke H Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 "... The difference is that whereas a bit must be either 0 or 1, a qubit can be 0, 1, or a superposition of both." Meh! Nöööööööööörd! 😄
Recommended Posts