Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Eh, i fredags var vi ju hos rasmus och melissa på födelsedagsfest och jag kom lite senare för jag var på en annan grej innan. När jag ska gå in i trapphuset står en thailändsk utbytesstudent och gråter asmycket utanför och det är ju lite smått awkward. Hur som helst, igår berättade Melissa att thailändskan hade sagt till Melissa att ge mig hennes adress så jag kunde komma och utnyttja henne. xD

Postat

Systemfel.

Begäran om att avsluta 16-bitars-programmet har inte utförts inom timeout-tiden. Undersystemet Windows 16 kan vara instabilt. Välj OK om du vill avsluta undersystemet Win 16 eller Avbryt om du villlåta det fortsätta köra. OK Avbryt

Vad betyder detta?

Postat
Systemfel.

Begäran om att avsluta 16-bitars-programmet har inte utförts inom timeout-tiden. Undersystemet Windows 16 kan vara instabilt. Välj OK om du vill avsluta undersystemet Win 16 eller Avbryt om du villlåta det fortsätta köra. OK Avbryt

Vad betyder detta?

Att du är rökt?

Postat

🙂

Min look under första låten var VÄLDIGT mycket sleaze, vet inte om det passade in riktigt. Blev bättre efter första låten då jag tog av mig solglasögonen. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.