Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) Jag tror Pazo sitter o skiter, han svarar inte på messan. Hoppas han inte tar i för mycket bara. guhuhu Redigerat 4 januari 2010 av Memphis
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Nu e Radiotjänst hack i häl på mig igen. 😑 Jälva utsugare! 😄
Neosus Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Nu e Radiotjänst hack i häl på mig igen. 😑 Jälva utsugare! 😄 Dom kan knulla sig själv i röven 😑
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Hur kommer det sig att man ständigt e sugen på nått gott när man e ledig och e hemma? Ett mysterium för Sherlock Holmes..
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) Men när jag flyttar 1 feb så kommer jag inte ha nån TV, då e det bara att ringa o säga att man inte har Tv längre eller? Men dom kommer ju säkert bara tro att jag ljuger?.. 😑😄 Redigerat 4 januari 2010 av Memphis
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Men när jag flyttar 1 feb så kommer jag inte ha nån TV, då e det bara att ringa o säga att man inte har Tv längre eller? Men dom kommer ju säkert bara tro att jag ljuger?.. 😑😄 hahahahahaha 😑 jag ringde och sa att min tv gått sönder, vilket den hade gjort. De frågade om den stod kvar i lägenheten, vilket den gjorde. Då tyckte de att jag skulle fortsätta betala licensen, eftersom jag ju fortfarande hade en tv i lägenheten xD
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) . Redigerat 20 januari 2011 av Memphis
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 de tyckte att jag skulle göra en "aktiv handling" för att bli av med tv'n... Jag tolkade det som att man är tvungen att med våld förstöra tv-apparaten.
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 hahahahahaha 😑 jag ringde och sa att min tv gått sönder, vilket den hade gjort. De frågade om den stod kvar i lägenheten, vilket den gjorde. Då tyckte de att jag skulle fortsätta betala licensen, eftersom jag ju fortfarande hade en tv i lägenheten xD 😄😄 jo, man har hört en del sånt. Men jag får väl testa sframöver och ringa iallfall liksom.. i värsta fall får dom komma hem och titta. 😑
Memphis Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 de tyckte att jag skulle göra en "aktiv handling" för att bli av med tv'n... Jag tolkade det som att man är tvungen att med våld förstöra tv-apparaten. Fidden goes wild. 😄
Neosus Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Jag tycker det är elakt av dom att tvinga oss att betala
Recommended Posts