Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Jag tror Pazo sitter o skiter, han svarar inte på messan. Hoppas han inte tar i för mycket bara.

smiley-angry021.gif

guhuhu

Redigerat av Memphis
Postat

Hur kommer det sig att man ständigt e sugen på nått gott när man e ledig och e hemma? Ett mysterium för Sherlock Holmes..

Postat (redigerat)

Men när jag flyttar 1 feb så kommer jag inte ha nån TV, då e det bara att ringa o säga att man inte har Tv längre eller? Men dom kommer ju säkert bara tro att jag ljuger?.. 😑😄

Redigerat av Memphis
Postat
Men när jag flyttar 1 feb så kommer jag inte ha nån TV, då e det bara att ringa o säga att man inte har Tv längre eller? Men dom kommer ju säkert bara tro att jag ljuger?.. 😑😄

hahahahahaha 😑

jag ringde och sa att min tv gått sönder, vilket den hade gjort. De frågade om den stod kvar i lägenheten, vilket den gjorde. Då tyckte de att jag skulle fortsätta betala licensen, eftersom jag ju fortfarande hade en tv i lägenheten xD

Postat

de tyckte att jag skulle göra en "aktiv handling" för att bli av med tv'n... Jag tolkade det som att man är tvungen att med våld förstöra tv-apparaten.

Postat
hahahahahaha 😑

jag ringde och sa att min tv gått sönder, vilket den hade gjort. De frågade om den stod kvar i lägenheten, vilket den gjorde. Då tyckte de att jag skulle fortsätta betala licensen, eftersom jag ju fortfarande hade en tv i lägenheten xD

😄😄

jo, man har hört en del sånt. Men jag får väl testa sframöver och ringa iallfall liksom.. i värsta fall får dom komma hem och titta. 😑

Postat
de tyckte att jag skulle göra en "aktiv handling" för att bli av med tv'n... Jag tolkade det som att man är tvungen att med våld förstöra tv-apparaten.

175435,1214051966,1.jpg

Fidden goes wild. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.