Fidden Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 mäh.. jag trodde inte det skulle bli det inlägget 😄
Fidden Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 nu är det ett sånt där kritiskt tillfälle då man känner att man egentligen vill ta en promenad eller springa en sväng, trots att man har ett par knävilardagar på schemat. 😄
Pico Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 nu är det ett sånt där kritiskt tillfälle då man känner att man egentligen vill ta en promenad eller springa en sväng, trots att man har ett par knävilardagar på schemat. 😄 Värre när det är åt andra hållet. 😄
Fidden Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 du menar att man tar knävilardagar i ett halvår, trots att man borde ge sig ut? 😄
Pico Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 du menar att man tar knävilardagar i ett halvår, trots att man borde ge sig ut? 😄 Precis... fick inte riktigt med vilodags-frekvensen i mitt resonemang.
Fidden Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 TV4 håller stilen. De bjöd på reklamavbrott precis när det var dags för Anton att åka slalom xD
Pazo Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 hmmm.. Brossan sa att jag skulle över te honom å käka idag... känns som man borde de... men just nu orkar jag inte så jag äter nog dendär gamla kebabtallriken xD
Overkill Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 klockan fem kom erik och knackade på dörren och ville ha efterfest xD
Pico Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 en riktigt rolig fest blev det med ... andra ord. 😉
Pico Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 Pris till topptelefonisterUmeå universitets telefonister är bland de bästa i Sverige. Umeå universitet teleservice kom på delad andra plats i klassen växlar mellan 3 000-4 500 anknytningar i SM i telefoni och kundservice. Telefonisten Fredrik Andrén tilldelades dessutom utmärkelsen " Mr first impression". - Vi är jättestolta över att ha medarbetare med sådana kvalitéer. Att vi kommer på andra plats första gången som vi ställer upp i tävlingen är en framgång men nästa gång vill vi vinna, säger Arne Vedefors, telechef vid Umeå universitet i ett pressmeddelande. Pris till de bästa manliga och den bästa kvinnliga telefonisterna delades också ut under kvällen. Fredrik Andrén vid Umeå universitet fick utmärkelsen " Mr first impression". Så jävla bra! Det väger ju upp det faktum att vi inte har ett ishockeylag i Elitserien... 😉
Pico Postat 24 januari 2010 Postat 24 januari 2010 Jag har nästan överdoserat på sport idag. Men bara nästan.
Recommended Posts