Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Iomed att min nya lägenhet kommer vara så liten så funderar jag på att om man skulle köpa en bäddsoffa och ha den som säng..

för att få plats me ett litet matbord samt en TV också.. 😄

Bäddsoffa kan vara bra. Tror EM hade en som hette Venezia eller nåt för ett par år sedan, som såg ut som en riktig soffa, men samtidigt bekväm.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Jag deppar för att jag inte har några pangkakor... 🙁

Jag har inte heller några pangkakor... för det blev snarare omelett av det hela... 🙁

😆

Jäkla sepestekpanna! 😠

Pangröra.. 🥰

Postat
Iomed att min nya lägenhet kommer vara så liten så funderar jag på att om man skulle köpa en bäddsoffa och ha den som säng..

för att få plats me ett litet matbord samt en TV också.. 😠

Det finns bäddsoffor som locket kan falla ner på och gå i baklås så att man kvävs och dör levande. Dom är inte bra.

Postat
Det finns bäddsoffor som locket kan falla ner på och gå i baklås så att man kvävs och dör levande. Dom är inte bra.

Jag tog beslutet förut att inte ha bäddsoffa som säng. För äta kan jag göra på soffbordet och kan ha datorn som TV. 😠

Postat
Jag tog beslutet förut att inte ha bäddsoffa som säng. För äta kan jag göra på soffbordet och kan ha datorn som TV. 😠

Det är nog säkrast.

Postat

Åh men kolla där! 😆 - En vandrande whiskeypinne. 😠 ...en pinne 🥰

men shit så lätt det hade varit om en boll hade ben så den kunde springa själv....inga mer löppass å vinterträningar...bara se hur den rackarn springer å stå nära motståndarmålet för att sen vispa till den!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.