Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Undrar hur Mickes spelning gick.

Bra som fan faktiskt. 🙂 111 röster, och vidare till semifinalen. 🙂 Många misstag iofs, men det var ju rätt länge sen man stod på en scen, och det var tydligen ingen som märkte.

Expect spam med bilder och videos. 😄

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Okej. 🙂

Samma här.. började planera inför biljard och krogen men verkar inte bli nått när folk inte kan ta sig hit och andra inte svarar på mobilen.. 🙂

Postat

Ska fan köpa trådlöst till nästa gig. Har läst på lite om Line6 G30, och det verkar nice. Undrar exakt hur det funkar om man vill köra två, eller tre, instrument genom det? Jag fattar inte riktigt... 🙂

Postat
Brandlarm borde ha en knapp så man kunde stänga av dom tillfälligt.

De har däremot en knapp där man kan sätta igång dem tillfälligt, för att se att batterierna är ok.

🙂

Postat
Förresten! Jag lutade mig för långt bakåt i min stol innan och trillade stenhårt bakåt 😄

En i min skola gjorde det och är nu permanent totalförlamad från huvet och ned.

En annan skojbråkade med en kompis i omklädningsrummet vid duschen och råkade få sitt öga utklatschat så det hängde utanför ögongloben, i synnerven ned på kinden. Otäckt.

Därför är det faktiskt farligt med kuddkrig.

Postat

okej, blir inget festande ikväll, tar nog och göra musik istället då.

Fast en kall öl hade ju varit gott... 😄

Postat

Det var fasligt lite aktivitet här. Idag har jag sett tre fotbollsmatcher. Nu är det väl snart andra halvlek i Zlöis match också. Undrar vad det står och hur det går. Tar hemmalaget en pinne månntro?

Imorgon ska jag upp före 8 och författa.

Postat

Iomed att min nya lägenhet kommer vara så liten så funderar jag på att om man skulle köpa en bäddsoffa och ha den som säng..

för att få plats me ett litet matbord samt en TV också.. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.