Micke H Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Undrar hur Mickes spelning gick. Bra som fan faktiskt. 🙂 111 röster, och vidare till semifinalen. 🙂 Många misstag iofs, men det var ju rätt länge sen man stod på en scen, och det var tydligen ingen som märkte. Expect spam med bilder och videos. 😄
Memphis Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Okej. 🙂 Samma här.. började planera inför biljard och krogen men verkar inte bli nått när folk inte kan ta sig hit och andra inte svarar på mobilen.. 🙂
slejnard Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 (redigerat) Har ätit kåta letter å bakpotatis 🙂 edit: kotlett Redigerat 23 januari 2010 av slejnard
Micke H Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Ska fan köpa trådlöst till nästa gig. Har läst på lite om Line6 G30, och det verkar nice. Undrar exakt hur det funkar om man vill köra två, eller tre, instrument genom det? Jag fattar inte riktigt... 🙂
Memphis Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 den här låten e cool! 🙂 http://open.spotify.com/track/6epfwiORKYcImOdIyc5whQ
debatt Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Brandlarm borde ha en knapp så man kunde stänga av dom tillfälligt. De har däremot en knapp där man kan sätta igång dem tillfälligt, för att se att batterierna är ok. 🙂
debatt Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Förresten! Jag lutade mig för långt bakåt i min stol innan och trillade stenhårt bakåt 😄 En i min skola gjorde det och är nu permanent totalförlamad från huvet och ned. En annan skojbråkade med en kompis i omklädningsrummet vid duschen och råkade få sitt öga utklatschat så det hängde utanför ögongloben, i synnerven ned på kinden. Otäckt. Därför är det faktiskt farligt med kuddkrig.
Memphis Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 okej, blir inget festande ikväll, tar nog och göra musik istället då. Fast en kall öl hade ju varit gott... 😄
Memphis Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Pazo, här har ni en fetbra låt ni kan ha på festen!!: http://open.spotify.com/track/1gjocTrIIAfgHfUDjKpVly
debatt Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Det var fasligt lite aktivitet här. Idag har jag sett tre fotbollsmatcher. Nu är det väl snart andra halvlek i Zlöis match också. Undrar vad det står och hur det går. Tar hemmalaget en pinne månntro? Imorgon ska jag upp före 8 och författa.
Memphis Postat 23 januari 2010 Postat 23 januari 2010 Iomed att min nya lägenhet kommer vara så liten så funderar jag på att om man skulle köpa en bäddsoffa och ha den som säng.. för att få plats me ett litet matbord samt en TV också.. 😄
Recommended Posts