Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Om frullen fick igång larmet - klipp dig!

Halvtid i matchen nu. Preston-Chelsea 0-1. Reading-Burnley 0-0. Har Kitson återvänt till Stoke månntro? Annars petad i Reading.

Postat

Knät gjorde lite ont direkt när jag började springa.. men sen gick det över efter 100m. Sen var det helt ok resten, men jag kände av det litegranna. Sprang bara typ 3km och nu ska jag inte springa igen förrän om tidigast en vecka. Möjligen tar jag en långpromenad om 3 dagar också, men jag vet inte riktigt.

Känner liksom inte för 2 månaders rehabträning som förra våren.

Postat

Så snart ska jag raka mig och duscha mig och sedan ska jag åka till storebror och sedan ska storebror med sin fru... och jag åka iväg och titta på teater i Kramfors.. ikväll.......

De blir kul...... 😉

Postat
Så snart ska jag raka mig och duscha mig och sedan ska jag åka till storebror och sedan ska storebror med sin fru... och jag åka iväg och titta på teater i Kramfors.. ikväll.......

De blir kul...... 😉

Känner en kille som gick på teater och hans mobil började ringa. Han satt vid en utgång så han sprang ut för att få tyst på eländet, det vara bara det att telefonen låg i en väska som låg kvar under hans stol.

Postat

Jag vet inte om jag gillar de här OS-klassikerna... känns som att de bygger upp för djup depression när Sverige bara tar 2 brons totalt, i typ curling och nån sån skicross.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.