Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

imorgon tänkte jag försöka mig på en liten löprunda också, kan bli spännande och fullständigt livsfarligt xD

Postat
imorgon tänkte jag försöka mig på en liten löprunda också, kan bli spännande och fullständigt livsfarligt xD

Du får införskaffa broddar.

Postat
men åååh, varför måste det vara folk i köket för... äter helst frukosten i lugn och ro 😄

Jag äter helst folk i lugn och ro. Du kanske kan ta efter mig så hittar du en lösning.

Och nu visade de bilder på TV på nån tjej som "visualiserade" hur hon åker störtlopp. 😳

Tur hon hade utförs-outfit och stod på ett berg, annars hade det nog blivit mentalsjukhus.

Postat
En 23-årig man från Umeå har gripits misstänkt för hembränning. Polisen slog till mot hans hem och hittade en hembränningsapparat och uppemot 100 liter sprit. Mannen ska förhöras när han nyktrat till, meddelar SVT Västerbottennytt.

xD

Postat
xD

Fan vad ruttet alltså. Du är ju typ 30! Irriterar mig alltid på faktafel i pressen, fast iofs är det najs om man ser ung och fräsch ut trots 100 liter alkohol 😄

Postat (redigerat)
mycket tveksamt om folk vågar klicka på den där xD

Redan gjort... läste inte ens länktexten... eller tog inte in den iaf, förrns efteråt. xD

Edit: Hög pun-faktor. 😑

Edit2: Alltså, på det här inlägget i relation till länken.. jag dissar inte Fiddens inlägg. xD

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.