Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Om du vill dricka öl men inte gillar smaken... 😆

Påminner mig om Shower Shortz från Scrubs.

"For the man who has nothing to hide...but still wants to!"

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Nu finns det 72 platser på nya säkerhetsavdelningar för landets farligaste brottslingar. Men bara nio fångar i hela landet anses vara så farliga att de får placeras i superbunkrarna som kostat 750 miljoner kronor att bygga, skriver Dagens Nyheter.

GG!

Postat
Som fan! 😆 Så jävla mycket som vi har förberett inför den här spelningen, med 100 demos att dela ut gratis, kompgitarrist, introlåt som ska spelas i högtalarna innan vi kommer in, sälja biljetter och få dit folk, osv...

Och nu är dagen äntligen här! 😄

Lite julafton idag då? 😄

Postat (redigerat)

{E981F005-3627-447D-8B86-DD4E95E4EACD}.jpg

Gammal bild jag hittade, på mitt förr-förra bands sångerska, som numera spelar i ett zombie metal-band. 😆 Vad det nu innebär. Hon sminkar sig iallafall som någon slags Halloween-monster och sjunger backing vocals och spelar tamburin i Los Angeles. 😄 Lustigt vart livet för en ibland...

Och i bakgrunden står jag. 😄

EDIT: och jag VET att någon kommer kommentera meningsuppbyggnaden i detta inlägg. 😄

Redigerat av Micke H
Postat
Din mamma är en ordvits.

Pappa förspiller sin tid, under en filt i Madrid.

Postat
trodde det var på en bordell i borås

Du får höra med Kjell Brel.. 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.