Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
och ja det är väl något i den stilen, men för att vara ett så utvecklat samhälle (som dessutom existerar inom ett demokratiskt land) borde de ha kommit längre att de utvecklat ett säkrare och mer legitimt politiskt system. fudge är ju liksom både minister of magic (en ekvivalent till premiärminister) samtidigt som han är högste domare i wizengamot under en period.

hmm, ok.

jag har nog bara läst de 4 första böckerna, så jag vet inte om jag ens vet vem fudge är... förutom godis.

Postat

han är med i andra, då går han och lucius malfoy till hagrids stuga för att skicka iväg honom till azkaban. sen i tredje boken så träffar han harry när harry är på the leaky cauldron. i fyran efter the triwizard tournament så har ju harry träffat voldemort eftersom pokalen är en portkey men då vägrar fudge att tro på harry.

Postat

okej jag menade ingenting med snoppen! men kul bild 😆 det jag menade var alltså om memphans kusin hade daniel radcliffe eller nån som hette harry potter på msn

Postat (redigerat)
skådisen?

Ja, vaddå finns det fler? 🙂

Eller finns den riktiga Harry potter på riktigt oxå?? 🙂🙂

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.