Fidden Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 och ja det är väl något i den stilen, men för att vara ett så utvecklat samhälle (som dessutom existerar inom ett demokratiskt land) borde de ha kommit längre att de utvecklat ett säkrare och mer legitimt politiskt system. fudge är ju liksom både minister of magic (en ekvivalent till premiärminister) samtidigt som han är högste domare i wizengamot under en period. hmm, ok. jag har nog bara läst de 4 första böckerna, så jag vet inte om jag ens vet vem fudge är... förutom godis.
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 han är med i andra, då går han och lucius malfoy till hagrids stuga för att skicka iväg honom till azkaban. sen i tredje boken så träffar han harry när harry är på the leaky cauldron. i fyran efter the triwizard tournament så har ju harry träffat voldemort eftersom pokalen är en portkey men då vägrar fudge att tro på harry.
Memphis Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 En av mina kusiner har haft Harry Potter på msn. 😆
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 En av mina kusiner har haft Harry Potter på msn. 😆 skådisen?
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 okej jag menade ingenting med snoppen! men kul bild 😆 det jag menade var alltså om memphans kusin hade daniel radcliffe eller nån som hette harry potter på msn
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 omg, var det där harry potter som var naken 🙂 🙂 always ready with his magic wand 🙂
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 ok, så bengt-åke har fått sparken men han ska ändå vara i OS väl?
Memphis Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 (redigerat) skådisen? Ja, vaddå finns det fler? 🙂 Eller finns den riktiga Harry potter på riktigt oxå?? 🙂🙂 Redigerat 21 januari 2010 av Memphis
Pazo Postat 22 januari 2010 Postat 22 januari 2010 🙂 Vafan... spelade i nästan en timma 🙂 Borde sova!
Recommended Posts