Pazo Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 lol Sometimes the plastic in cars fuses with the material in clothes in accidents... SURE skulle grejerna smälta samma för en liten smäll ffs!
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 tog typ 13min för killis att bajsa kubade lite xD
Memphis Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Samma här.. Jag lyssnar aldrig på texten men allt runt omkring lyssnar jag på. Melodin, harmonierna, trummor bas gitarr.. och sånt är roligare att lyssna på. 😄 Jamän precis! Själva musiken är bra mycket intressantare, för det är ändå sällan som texter i allmänhet har så mycket att säga.
Fidden Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 kubade lite xD ouch... inte kul att vara hård i magen.
Memphis Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Men vaddå, så istället för dasslektyr så har ni en dasskub?.. xD
Pazo Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Om de ändå vore sjag måste hålla nere min snopp annars nuddar den där framme å de är inte trevligt
Fidden Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 jag måste stå på en stege när jag pissar, annars doppar jag den i bajsvattnet.
slejnard Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 😄 å jag har en helikopter ovanför lägenhetstaket där jag hukar mig.. natten
Neosus Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Min e så lång så att när jag ligger på mage så blir jag höjdrädd VA SA NI NU DÅ
Memphis Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 (redigerat) Förra natten var bedrövlig, sömnmässigt. Lyckades somna typ 12 men så vaknar jag efter en halvtimma av en otäck mardröm.. och sedan kunde jag itne somna om... förrän typ 3-4... 😄 Sedan vaknade jag på morgonen av ytterligare en otäck mardröm med vampyrer som kändes jätteverklig.. 🙂 var helt kallsvettig.. 🤪 Redigerat 21 januari 2010 av Memphis
Fidden Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 funderar på att starta en website där jag stegvis bevisar på extremt vetenskapligt vis att Nils Karlsson Pyssling inte är en sann historia.
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 funderar på att starta en website där jag stegvis bevisar på extremt vetenskapligt vis att Nils Karlsson Pyssling inte är en sann historia. 😆 DOM DOM DOM DOM (dramatisk musik) Bevis nummer ett (jättemörk och dramatisk röst) – det finns ingen i Sverige med efternamnet Pyssling.
Emulator Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Jamän precis! Själva musiken är bra mycket intressantare, för det är ändå sällan som texter i allmänhet har så mycket att säga. Kan inte hålla med om att det alltid är så att musiken är intressantare. Och i musik som jag lyssnar på är texten skitviktig.
Fidden Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 😆 DOM DOM DOM DOM (dramatisk musik) Bevis nummer ett (jättemörk och dramatisk röst) – det finns ingen i Sverige med efternamnet Pyssling. Ja släktforskning var precis den typen av forskning jag menade. xD
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Ja släktforskning var precis den typen av forskning jag menade. xD xD
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Vi brukar alltid dra massa analogier till harry potter när vi diskuterar statsvetenskap. 😆 Och vi är fortfarande osäkra på vilketstyrelseskick dom har och hur det funkar med separation of powers och sånt 😄 Faktiskt rätt kul när man väl börjar diskutera det
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 hihi, overkill sa anal. and then he was assassinated
Fidden Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Vi brukar alltid dra massa analogier till harry potter när vi diskuterar statsvetenskap. 😆 Och vi är fortfarande osäkra på vilketstyrelseskick dom har och hur det funkar med separation of powers och sånt 😄 Faktiskt rätt kul när man väl börjar diskutera det En allvetande elitgrupp styr ju allt... vad kallas det?
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 En allvetande elitgrupp styr ju allt... vad kallas det? aristokrati
Fidden Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 aristokrati neeej, det är ju den där filmen med katterna 😆
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 (redigerat) och ja det är väl något i den stilen, men för att vara ett så utvecklat samhälle (som dessutom existerar inom ett demokratiskt land) borde de ha kommit längre att de utvecklat ett säkrare och mer legitimt politiskt system. fudge är ju liksom både minister of magic (en ekvivalent till premiärminister) samtidigt som han är högste domare i wizengamot under en period. Redigerat 21 januari 2010 av Overkill
Recommended Posts