Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Samma här.. Jag lyssnar aldrig på texten men allt runt omkring lyssnar jag på. Melodin, harmonierna, trummor bas gitarr.. och sånt är roligare att lyssna på. 😄

Jamän precis! Själva musiken är bra mycket intressantare, för det är ändå sällan som texter i allmänhet har så mycket att säga.

Postat (redigerat)

Förra natten var bedrövlig, sömnmässigt.

Lyckades somna typ 12 men så vaknar jag efter en halvtimma av en otäck mardröm.. och sedan kunde jag itne somna om... förrän typ 3-4... 😄

Sedan vaknade jag på morgonen av ytterligare en otäck mardröm med vampyrer som kändes jätteverklig.. 🙂 var helt kallsvettig.. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

funderar på att starta en website där jag stegvis bevisar på extremt vetenskapligt vis att Nils Karlsson Pyssling inte är en sann historia.

Postat
funderar på att starta en website där jag stegvis bevisar på extremt vetenskapligt vis att Nils Karlsson Pyssling inte är en sann historia.

😆

DOM DOM DOM DOM (dramatisk musik)

Bevis nummer ett (jättemörk och dramatisk röst) – det finns ingen i Sverige med efternamnet Pyssling.

Postat
Jamän precis! Själva musiken är bra mycket intressantare, för det är ändå sällan som texter i allmänhet har så mycket att säga.

Kan inte hålla med om att det alltid är så att musiken är intressantare. Och i musik som jag lyssnar på är texten skitviktig.

Postat
😆

DOM DOM DOM DOM (dramatisk musik)

Bevis nummer ett (jättemörk och dramatisk röst) – det finns ingen i Sverige med efternamnet Pyssling.

Ja släktforskning var precis den typen av forskning jag menade. xD

Postat

Vi brukar alltid dra massa analogier till harry potter när vi diskuterar statsvetenskap. 😆 Och vi är fortfarande osäkra på vilketstyrelseskick dom har och hur det funkar med separation of powers och sånt 😄 Faktiskt rätt kul när man väl börjar diskutera det

Postat
Vi brukar alltid dra massa analogier till harry potter när vi diskuterar statsvetenskap. 😆 Och vi är fortfarande osäkra på vilketstyrelseskick dom har och hur det funkar med separation of powers och sånt 😄 Faktiskt rätt kul när man väl börjar diskutera det

En allvetande elitgrupp styr ju allt... vad kallas det?

Postat (redigerat)

och ja det är väl något i den stilen, men för att vara ett så utvecklat samhälle (som dessutom existerar inom ett demokratiskt land) borde de ha kommit längre att de utvecklat ett säkrare och mer legitimt politiskt system. fudge är ju liksom både minister of magic (en ekvivalent till premiärminister) samtidigt som han är högste domare i wizengamot under en period.

Redigerat av Overkill
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.