Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag tillhör en minoritet. Jag tror nämligen inte att det finns några mänskliga rättigheter.

Undrar vad det är som säger att det ska finnas några sådana.

Det hettar till i tråden om fildelning.

Kanske därför jag inte är med i Amnesty?

:rolleyes:

Postat

Det är himla gôtt när det finns mänskliga rättigheter dock, så det var inte så jag menade. Tänkte mer filosofiskt och djupt, typ...

Jaja.

Postat
Det är himla gôtt när det finns mänskliga rättigheter dock, så det var inte så jag menade. Tänkte mer filosofiskt och djupt, typ...

Jaja.

Jo, men de mänskliga rättigheterna är ju inte så filosofiskt menade, mer än det om att alla har lika värde. De är väl ganska praktiskt formulerade om jag minns rätt..

Postat
Om du inte är religiöst lagd så har väl ingen rent tekniskt några rättigheter överhuvudtaget?

Nej precis.

Postat
Om du inte är religiöst lagd så har väl ingen rent tekniskt några rättigheter överhuvudtaget?

förutom de lagstadgade då, tror inte man måste vara religiös för att ta del av dem :rolleyes:

Postat
Förutom till din mamma. Din mamma är min rättighet. :rolleyes:

ah, du hade redan tagit upp denna lagstadgade rättigheten, så jag antar att min kommentar var överflödig 😑

Postat (redigerat)

-8 är rätt skön temperatur att vandra i ändå.

Edit: l33t-inlägg irl. 😏

Redigerat av Pico
Postat
varför postar folk statusuppdtaeringar av den här typen på facebook: ♥ Om du är förälder till de finaste barnen på jorden, kopiera då denna status och låt oss på det sättet ge våra barn det erkännandet de behöver! Jag älskar mina barn ♥ De är kanske inte perfekta, och de har säkert gjort sina fel. Men de är mina för alltid! Och jag älskar dom villkorslöst

Så om man liksom tvekat på att dom älskat sina barn innan så är det där som ska övertyga en? 😏

Och varför föra det vidare här?

Postat
ah, du hade redan tagit upp denna lagstadgade rättigheten, så jag antar att min kommentar var överflödig 😏

Ninjad av Gotes mamma. ☺️

Postat

De är humanistiskt/moraliskt grundade snarare va?

Postat
De är humanistiskt/moraliskt grundade snarare va?

Det kanske är KD's påhitt om att moral, etik och medmänsklighet är religiöst grundade som slagit igenom 😏

Postat
Stalker!

Nja, det är ju inte direkt realtid, men man kan väl säga "jag vet vad du gjorde förra sommaren".... 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.