Neosus Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Det tar fan 4 minuter.. Hur fort gåre för er? ...att brygga kaffe alltså
Neosus Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 kaffet luktar godare på morgonen har ni tänkt på det 🙂 inte jag 😉
Pico Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Haru fått nå cash från reverbnation ännu Grahn? De ger väl några ören för streaming, om jag inte missminner mig?
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 varför postar folk statusuppdtaeringar av den här typen på facebook: ♥ Om du är förälder till de finaste barnen på jorden, kopiera då denna status och låt oss på det sättet ge våra barn det erkännandet de behöver! Jag älskar mina barn ♥ De är kanske inte perfekta, och de har säkert gjort sina fel. Men de är mina för alltid! Och jag älskar dom villkorslöst Så om man liksom tvekat på att dom älskat sina barn innan så är det där som ska övertyga en? 😄
Pico Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 varför postar folk statusuppdtaeringar av den här typen på facebook: ♥ Om du är förälder till de finaste barnen på jorden, kopiera då denna status och låt oss på det sättet ge våra barn det erkännandet de behöver! Jag älskar mina barn ♥ De är kanske inte perfekta, och de har säkert gjort sina fel. Men de är mina för alltid! Och jag älskar dom villkorslöst Så om man liksom tvekat på att dom älskat sina barn innan så är det där som ska övertyga en? 😄 Jag tror jag skall köra med den där. 😆
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 men seriöst har aftonbladet missat tredagarsregeln med förstasidenyheter eller? nu har dom haft haiti längst upp på nätupplagan i nio dagar.
Micke H Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Facebook är för dom uttråkade. Håkan Einarsson torsdagför ungefär en timme sedan · Kommentera · Gilla Micke Hasselqvist Korrekt antagande. för ungefär en timme sedan · Håkan Einarsson Tack, jag var lite osäker. för ungefär en timme sedan Micke Hasselqvist No probs. för 20 minuter sedan
Overkill Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 tredagarsregeln läste jag iofs om i nån av liza marklunds böcker så man kanske ska ta den med en nypa salt xD
Gote Postat 21 januari 2010 Postat 21 januari 2010 Facebook är för dom uttråkade. Lite som Längsta då... 😄
Recommended Posts