Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Haru fått nå cash från reverbnation ännu Grahn? De ger väl några ören för streaming, om jag inte missminner mig?

Postat

varför postar folk statusuppdtaeringar av den här typen på facebook: ♥ Om du är förälder till de finaste barnen på jorden, kopiera då denna status och låt oss på det sättet ge våra barn det erkännandet de behöver! Jag älskar mina barn ♥ De är kanske inte perfekta, och de har säkert gjort sina fel. Men de är mina för alltid! Och jag älskar dom villkorslöst

Så om man liksom tvekat på att dom älskat sina barn innan så är det där som ska övertyga en? 😄

Postat
varför postar folk statusuppdtaeringar av den här typen på facebook: ♥ Om du är förälder till de finaste barnen på jorden, kopiera då denna status och låt oss på det sättet ge våra barn det erkännandet de behöver! Jag älskar mina barn ♥ De är kanske inte perfekta, och de har säkert gjort sina fel. Men de är mina för alltid! Och jag älskar dom villkorslöst

Så om man liksom tvekat på att dom älskat sina barn innan så är det där som ska övertyga en? 😄

Jag tror jag skall köra med den där. 😆

Postat

Facebook är för dom uttråkade.

Håkan Einarsson torsdag

för ungefär en timme sedan · Kommentera · Gilla

Micke Hasselqvist Korrekt antagande.

för ungefär en timme sedan ·

Håkan Einarsson Tack, jag var lite osäker.

för ungefär en timme sedan

Micke Hasselqvist No probs.

för 20 minuter sedan

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.