Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
jag organiserade precis mina facebookvänner i olika listor 😑

Familj, familjevänner & JP

Folkuniversitetet

Mariedal/Torpa

UPS

Övriga

Övriga Uppsala

🥰

Hur gör man det Killis? Och kan man välja vad som ska visas för vilka grupper?

Haru hittat Vårrullar än? :rolleyes:

Postat
Schecter är bäst 😑

Där är min

schecterfender1.jpg

Fin. :rolleyes:

Jag som ibland varit nära att säga att Grahn inte har alla strängar på sin gura men det hade du visst...

Postat
Fin. 🥰

Jag som ibland varit nära att säga att Grahn inte har alla strängar på sin gura men det hade du visst...

Nä de e bara som det syns... 😑

Eller ja alltså :rolleyes:

Postat

Ja fejjan suger bokstavligt talat rööv! Buggar hela tiden, error, fel, osv osv o svo svo svo sv svo svo oosv osv oo sv

>:F

Postat

Har massa ny musik i min playlist på spottan nu. :rolleyes: Någon som känner igen någon av dom?

Miike Snow

Digitalism

Ceasers

Bonono

Chair Lift

Cool och soft musik ju! 😑

Postat
Hur gör man det Killis? Och kan man välja vad som ska visas för vilka grupper?

Haru hittat Vårrullar än? :rolleyes:

Man går in under Friends där uppe i menyn och så All friends så får man en lista över alla vänner. Då står det typ Add to list till höger om namnen så klickar man där, skriver in namnet på en lista och så är man igång.

Och nej, inte varit på ICA sen vi handlade igår 😑

Postat
Man går in under Friends där uppe i menyn och så All friends så får man en lista över alla vänner. Då står det typ Add to list till höger om namnen så klickar man där, skriver in namnet på en lista och så är man igång.

Okej, thanks, lustigt att jag inte såg detta i mitt frenetiska letande.. xD Men min fråga 2 då? :rolleyes:

Och nej, inte varit på ICA sen vi handlade igår 😑

Illa. 🥰

Postat

Nja, det du kan välja sen är att du kan filtrera din live feed efter grupperna. Så klickar jag på UPS ser jag bara folk som går på mitt program eftersom jag placerat dom i den gruppen.

Postat
Elva.

tio läste jag i nån bok, lixom sju knutna dimensioner som vi inte kan komma åt, och information kan inte färdas via dem.

Elva blir det ju med tidsdimensionen såklart. Eller om den nu bara är en en fjärderumsdimension som vi rör oss i, men eftersom våra fysikaliska uppfattningsförmågor bara klarar av att registrera tre så blir det tid.

Lite mer komplext kanske, men vafan. Intressant

Postat

räcker väl att trycksätta resten av kroppen med tryckluft 😑 eller vatten.

Ja, diesel går ju bra. Eller egentligen de flesta gaser eller flytande ämnen. Man kan även tänka sig att trycka rent mekaniskt på ansamlingar av vätska/organ som innesluter sagda blåsa.

typ :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.