Memphis Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 jag organiserade precis mina facebookvänner i olika listor 😑 Familj, familjevänner & JP Folkuniversitetet Mariedal/Torpa UPS Övriga Övriga Uppsala 🥰 Hur gör man det Killis? Och kan man välja vad som ska visas för vilka grupper? Haru hittat Vårrullar än?
Memphis Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Schecter är bäst 😑 Där är min Fin. Jag som ibland varit nära att säga att Grahn inte har alla strängar på sin gura men det hade du visst...
Neosus Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Fina stärkare det där också 😑 Men jag sålde den.. Det ångrar jag nu
Neosus Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Fin. 🥰 Jag som ibland varit nära att säga att Grahn inte har alla strängar på sin gura men det hade du visst... Nä de e bara som det syns... 😑 Eller ja alltså
Memphis Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Ja fejjan suger bokstavligt talat rööv! Buggar hela tiden, error, fel, osv osv o svo svo svo sv svo svo oosv osv oo sv >:F
slejnard Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Men jag sålde den.. Det ångrar jag nu attans. köpte nyligt en laney cub10. bra drag i den för storleken men inte så varierat ljud.
SadamJR Postat 20 januari 2010 Trådstartare Postat 20 januari 2010 hm. undrar om det finns fler än tre utsträckta rumsdimensioner. fatta va märkligt det vore Elva.
Memphis Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Har massa ny musik i min playlist på spottan nu. Någon som känner igen någon av dom? Miike Snow Digitalism Ceasers Bonono Chair Lift Cool och soft musik ju! 😑
Overkill Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Hur gör man det Killis? Och kan man välja vad som ska visas för vilka grupper? Haru hittat Vårrullar än? Man går in under Friends där uppe i menyn och så All friends så får man en lista över alla vänner. Då står det typ Add to list till höger om namnen så klickar man där, skriver in namnet på en lista och så är man igång. Och nej, inte varit på ICA sen vi handlade igår 😑
Memphis Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Man går in under Friends där uppe i menyn och så All friends så får man en lista över alla vänner. Då står det typ Add to list till höger om namnen så klickar man där, skriver in namnet på en lista och så är man igång. Okej, thanks, lustigt att jag inte såg detta i mitt frenetiska letande.. xD Men min fråga 2 då? Och nej, inte varit på ICA sen vi handlade igår 😑 Illa. 🥰
Overkill Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Nja, det du kan välja sen är att du kan filtrera din live feed efter grupperna. Så klickar jag på UPS ser jag bara folk som går på mitt program eftersom jag placerat dom i den gruppen.
Memphis Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Rajt, får testa imorn, för nu funkar verkligen ingenting på fejjan.
Overkill Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 WOO daniel gilbert kommer till velvet 6 februari! FETT
Overkill Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 omg! imogen heap kommer ju till stockholm i februari
Emulator Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 Elva. tio läste jag i nån bok, lixom sju knutna dimensioner som vi inte kan komma åt, och information kan inte färdas via dem. Elva blir det ju med tidsdimensionen såklart. Eller om den nu bara är en en fjärderumsdimension som vi rör oss i, men eftersom våra fysikaliska uppfattningsförmågor bara klarar av att registrera tre så blir det tid. Lite mer komplext kanske, men vafan. Intressant
Fidden Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 hur kan blåsan implodera? Drar sig alla organ ihop till en klump där blåsan befinner sig? 😑
Fidden Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 omg! imogen heap kommer ju till stockholm i februari fast jag blev ganska besviken på hennes nya skiva...
Emulator Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 räcker väl att trycksätta resten av kroppen med tryckluft 😑 eller vatten. Ja, diesel går ju bra. Eller egentligen de flesta gaser eller flytande ämnen. Man kan även tänka sig att trycka rent mekaniskt på ansamlingar av vätska/organ som innesluter sagda blåsa. typ
Overkill Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 fast jag blev ganska besviken på hennes nya skiva... 😏 jo men ändå! tänk hide and seek eller the moment i said it live 🥰
Overkill Postat 20 januari 2010 Postat 20 januari 2010 älskar hur rachel säger "asleep" i det här klippet: 1:18 in 😏
Recommended Posts