Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
usch. ibland känner man sig totalt jävla genomvärdelös.

Du skulle vinna på precis alla tävlingar vi kan hitta på idag saddam. Säkert alla andra dagar också. utom i uppfuckning. där kan jag nog vara stark.

fy helvete

Nää, nu begriper jag ingenting, vad har jag nu gjort?

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
hahahaha! pazo bajsade så det blev stopp i toan 🙂 som tur är så var det nära "ingången" i toan om man säger så det gick lätt att få bort. men ändå!

Det där har jag vart med om fast hos en polare... Men det gick inte att "lösa" problemet så min polare ringde efter vaktmästaren.

Pinsamt? :rolleyes:

Postat

Fidden, ska jag kasta in en mp3 här eller skicka länk till din Facebook? :rolleyes:

Postat
Fidden, ska jag kasta in en mp3 här eller skicka länk till din Facebook? 🙂

Oooh, vadå är den färdigmixad å allt? 😄

hm. kör den här, så får vi releasa den på fejsboken efter sedvanligt pompa och ståt och champagne. 😮

Postat
Sådäärrr.... hållt på aslänge nu med att rensa ut gamla papper å skit... fyyyfan va mkt papper jag slänger

HAHAHAHA

Blev major failure i min skalle, för jag var fortfarande inne på att du rensade toan.

Postat
HAHAHAHA

Blev major failure i min skalle, för jag var fortfarande inne på att du rensade toan.

Det roliga är ju att om man tar bort att han höll på aslänge med det så passar det perfekt in på det han gjorde förut 😮

Postat
Oooh, vadå är den färdigmixad å allt? 🙂

hm. kör den här, så får vi releasa den på fejsboken efter sedvanligt pompa och ståt och champagne. 😮

Njae, men jag har fipplat en bit på väg kanske? Ska det bli sång på den här sen? 😄

Postat
Kanske framstår som obstinat, men vad är det för fel på högskoleprovet?

öhm, som intelligenstest är det inge vidare kanske....öhm, fast det va väl inte det vi snackade om kanske 😮

Postat
Njae, men jag har fipplat en bit på väg kanske? Ska det bli sång på den här sen? 😮

SJUUUUUKT SNYGGT!!! 🙂

😄

Postat

lite trevande i början kanske, men sen efter första vändan när gitarrerna börjar interagera med trummorna från och med 1:04... tokbra!

Jag länkar den på fejjan, med ett @linus 😮

Postat
sjukt snygg gitarr med i den låten ju.

Mmm! Fiddens snyggaste, näst efter Läppar små... 😮

Postat

Kunde inte låta bli... 😮

Trummor, loopar, lite blåst/noisesvep och slingan på slutet men inte mer

Postat
Kunde inte låta bli... 😮

Trummor, loopar, lite blåst/noisesvep och slingan på slutet men inte mer

Hehe, det är helt lugnt, tänkte mer på vad jag ska skriva att du gjort 😄

Postat (redigerat)

Jag bytte ut filen mot en version med ID3-taggar.

EDIT: Hjälpte visst inte för Facebook, som fortfarande skriver ut Unknown Artist 😮

Redigerat av Linus
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.