Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
När han matematiskt räknar fram kasuala saker som är ickekausala typ, Eller som i ett program där han tillämpar lagrangeianen på ett problem som har med statistik att göra, när lagrange pysslade med flerdimensionell analys och geometri. Finns massvis av exempel.

Samma fenomen som när de har ett foto taget på fem kilometers avstånd och nån säger "can you enhance that a bit" och så går det att läsa text på en fimp eller något 😮

Högskoleprovet känns verkligen inte som det har något med att vara smart att göra 😄 Och om du vet att du vinner känns det ju ännu fånigare 😄 Då kan vi väl lika gärna tävla i citat eller så? 😄

När blev det en tävling? 😲

Jo, det är högskoleprovet som gäller. Det är det enda jag har varit bra på + tp.

Postat

okej! vi var och handlade, glömde köpa diskmedel och disktrasor. 😛 vi letade efter vårrullar också 😛 men vi hittade inte några. nu lagar vi iaf asgod mat med kyckling, champinjoner, paprika och så massa creme fraiche och grädde 😛

Postat
okej! vi var och handlade, glömde köpa diskmedel och disktrasor. 😛 vi letade efter vårrullar också 😛 men vi hittade inte några. nu lagar vi iaf asgod mat med kyckling, champinjoner, paprika och så massa creme fraiche och grädde 😛

Men fyfan så jävla gott 🙁

Postat
Du förstod alltså? Tyckte det var lite väl långsökt själv 😛

Näe alltså, jag vet inte vad det var att förstå.

Jag: Menorca

Du: Lasse Åberg

--> Sällskapsresan --> ? --> ? 😛

Jag hamnade bara där någonstans.

Postat
okej! vi var och handlade, glömde köpa diskmedel och disktrasor. 😛

Sopigt. 🙁

vi letade efter vårrullar också 😛 men vi hittade inte några.

Ännu mer sopigt. 😛

Postat
Näe alltså, jag vet inte vad det var att förstå.

Jag: Menorca

Du: Lasse Åberg

--> Sällskapsresan --> ? --> ? 😄

Jag hamnade bara där någonstans.

Typ! Sällskapsresan 1 är på kanarieöarna (spansk ö, som menorca) och sällskapsresan 2 är när dom åker skidor. 😮

Postat

usch. ibland känner man sig totalt jävla genomvärdelös.

Du skulle vinna på precis alla tävlingar vi kan hitta på idag saddam. Säkert alla andra dagar också. utom i uppfuckning. där kan jag nog vara stark.

fy helvete

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.