Pico Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 All your base are not belong to us? 😮 Snygg 43k:are. 😲
Pazo Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 IKAPPLÄST FÖRFAN! mer än 40 sidor idag alltså... BLÄ
SadamJR Postat 19 januari 2010 Trådstartare Postat 19 januari 2010 När han matematiskt räknar fram kasuala saker som är ickekausala typ, Eller som i ett program där han tillämpar lagrangeianen på ett problem som har med statistik att göra, när lagrange pysslade med flerdimensionell analys och geometri. Finns massvis av exempel. Samma fenomen som när de har ett foto taget på fem kilometers avstånd och nån säger "can you enhance that a bit" och så går det att läsa text på en fimp eller något 😮 Högskoleprovet känns verkligen inte som det har något med att vara smart att göra 😄 Och om du vet att du vinner känns det ju ännu fånigare 😄 Då kan vi väl lika gärna tävla i citat eller så? 😄 När blev det en tävling? 😲 Jo, det är högskoleprovet som gäller. Det är det enda jag har varit bra på + tp.
Pazo Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 HEJ GRAHN 😛 Jag låter killis berätta om våra bravader
Overkill Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 okej! vi var och handlade, glömde köpa diskmedel och disktrasor. 😛 vi letade efter vårrullar också 😛 men vi hittade inte några. nu lagar vi iaf asgod mat med kyckling, champinjoner, paprika och så massa creme fraiche och grädde 😛
Neosus Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 okej! vi var och handlade, glömde köpa diskmedel och disktrasor. 😛 vi letade efter vårrullar också 😛 men vi hittade inte några. nu lagar vi iaf asgod mat med kyckling, champinjoner, paprika och så massa creme fraiche och grädde 😛 Men fyfan så jävla gott 🙁
Overkill Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Nytt avsnitt av Menorca-skidor ikväll. Det trodde Åberg också, men det visade sig att det var två olika filmer.
Pazo Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 http://computersweden.idg.se/2.2683/1.2864...ternet-explorer GOTE! 😛
Pico Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Det trodde Åberg också, men det visade sig att det var två olika filmer. 😛
Overkill Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 😛 Du förstod alltså? Tyckte det var lite väl långsökt själv 😛
Pico Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Du förstod alltså? Tyckte det var lite väl långsökt själv 😛 Näe alltså, jag vet inte vad det var att förstå. Jag: Menorca Du: Lasse Åberg --> Sällskapsresan --> ? --> ? 😛 Jag hamnade bara där någonstans.
Memphis Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 okej! vi var och handlade, glömde köpa diskmedel och disktrasor. 😛 Sopigt. 🙁 vi letade efter vårrullar också 😛 men vi hittade inte några. Ännu mer sopigt. 😛
slejnard Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 fortfarande lite seeeeeg. fan vilken tid det tar att kurera sig.
slejnard Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Drog en fet Kebabtallrik idag. Fett gott. 😮 😄 150 g ostburgare här. också gott. Pazkills käk lät ännu godare...
Overkill Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Näe alltså, jag vet inte vad det var att förstå. Jag: Menorca Du: Lasse Åberg --> Sällskapsresan --> ? --> ? 😄 Jag hamnade bara där någonstans. Typ! Sällskapsresan 1 är på kanarieöarna (spansk ö, som menorca) och sällskapsresan 2 är när dom åker skidor. 😮
Emulator Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 usch. ibland känner man sig totalt jävla genomvärdelös. Du skulle vinna på precis alla tävlingar vi kan hitta på idag saddam. Säkert alla andra dagar också. utom i uppfuckning. där kan jag nog vara stark. fy helvete
Fidden Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 shit, var helt säker på att sandell skulle ta duellen, pga att hon är boxare.
Recommended Posts