Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Pico, du får försöka skicka det där inlägget en gång till, det verkar som det gick fel...

Bastage! 😲

Man tröttnar efter 5-6 försök. 😏

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Nähepp 😲

Venneh, hur är din definition av superbra? 😏

Jag gillar Trilogy, men det finns en uppföljare till den nu. Minns dock inte vad den heter.

Postat
Venneh, hur är din definition av superbra? 😲

Jag gillar Trilogy, men det finns en uppföljare till den nu. Minns dock inte vad den heter.

Mmmm jag funderade på Trilogy faktiskt. Den tror jag är superbra..

Ska kolla upp uppföljaren då 😏

Postat (redigerat)
Mmmm jag funderade på Trilogy faktiskt. Den tror jag är superbra..

Ska kolla upp uppföljaren då 😲

Trilian

Redigerat av Pico
Postat
..jag vill ha blandade basar. Electriska, syntetiska och analogiska och africanskiska och ståbas 😏

Moderna feta breda fräscha

var ska ja leta då? 😲

Postat
När då?

När han matematiskt räknar fram kasuala saker som är ickekausala typ, Eller som i ett program där han tillämpar lagrangeianen på ett problem som har med statistik att göra, när lagrange pysslade med flerdimensionell analys och geometri. Finns massvis av exempel.

Samma fenomen som när de har ett foto taget på fem kilometers avstånd och nån säger "can you enhance that a bit" och så går det att läsa text på en fimp eller något 😏

Nu känner jag mej lite dum, och det händer inte varje dag. Vi borde utmana varann, och då menar jag inte bara du och jag utan alla som hoovrar här, på högskoleprovet eller nåt, som verkligen skiljer agnarna från vetet.

Högskoleprovet känns verkligen inte som det har något med att vara smart att göra 😄 Och om du vet att du vinner känns det ju ännu fånigare 😄 Då kan vi väl lika gärna tävla i citat eller så? 😄

När blev det en tävling? 😲

Postat
Den såg jag juh tidigare...

Fett! 😏

Det får bli en sån då när jag har råd... 😲

Ugh, 2.8k på 4sound såg jag just. :/

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.