Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Påminner mig om en polare vars farsa drog ett din mamma-skämt för honom. 😄 Ägd på så otroligt många nivåer! 😄

Eller mamman som kallade sin lilla påg för "son of a bitch"... 😄

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

jag hade förresten en lite ghey dröm inatt. Drömde att jag hånglade med nån snubbe, men sen sa jag att det liksom inte hände nåt och då blev han sur. Det verkar som jag fortfarande är hetero.

Postat
jag hade förresten en lite ghey dröm inatt. Drömde att jag hånglade med nån snubbe, men sen sa jag att det liksom inte hände nåt och då blev han sur. Det verkar som jag fortfarande är hetero.

Ja, du är hetero i dina drömmar... 😄

Postat

Antingen är det någon som skjuter med star wars-laser utanför, eller också är det en fågel som fått spel... 😄

Postat

Det är tydligen inte helt ovanligt att fåglar imiterar telefonsignaler... 😄

Postat (redigerat)

Jag har hade tid hos bilprovningen den 2 februari men då ändrade jag till den 21 januari men så ångrade jag det och flyttade till 26 januari.

Så nu är jag nöjd 😉

Edit: Vadå "har hade"? 🙂

Redigerat av Neosus
Postat
nu gjorde jag historiens sämsta pun på mickes facebook-status 😄

Jag kunde motstå att dra ett aftonblads-skämt på sebbes status tidigare idag... eller uhm, var det igår?

Om du browsar runt så hittar du den nog. xD

Postat
Jag kunde motstå att dra ett aftonblads-skämt på sebbes status tidigare idag... eller uhm, var det igår?

Om du browsar runt så hittar du den nog. xD

Jag misstänker att det var samma status som jag tänkte kommentera med:

"Vilken flygplats? Arlanda? Varför meddelar du inte expressen direkt, jag tror inte de läser din status"

Postat
Jag misstänker att det var samma status som jag tänkte kommentera med:

"Vilken flygplats? Arlanda? Varför meddelar du inte expressen direkt, jag tror inte de läser din status"

😄

Jao, kan ha varit den. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.