Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
hmm. undrar varför AVG plötsligt är helt övertygat om att spotify är ett virus...

🤪

Var inte så svårt att komma runt iofs, men doh @ false positive ändoh! xD

Redigerat av Pico
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

På fredag är det inte bara Arcanes första spelning - det är också fyra månader sedan jag blev ihop med Pernilla. 🤪 Har inte tänkt på om jag ska göra något då för hennes skull. INTE dedikera en sång till henne BTW, det vägrar jag. 😳 WAY to cheezy.

Postat
🤪

Var inte så svårt att komma runt iofs, men doh @ false positive ändoh! xD

det var ju jäääättesvårt juh, jag var tvungen att använda mina feta raketforskar-skills för att lösa det xD

Postat
det var ju jäääättesvårt juh, jag var tvungen att använda mina feta raketforskar-skills för att lösa det xD

Google ftw, och det får mig att tänka på den här.

Postat

Tänkte jag skulle vara lite schysst idag, så jag kokade extra mycket kaffe så att det skulle räcka till morsan också... men jag glömde visst öka dosen vatten, så det blev en kopp som vanligt. en väldigt stark kopp. Undrar om det var koffeinabstinensen som låg bakom det där.

Postat
Du kan dedikera en sång till mig. 🤪😳

"Jag vill dedikera den här låten till en forumpolare. Han är iofs inte ens här, och jag har aldrig ens träffat honom. Fan, han kanske är en tvåbarnsmorsa från Vällingby! Men ändå, det är en shyyyyyyyysst lirare!"

Postat
"Jag vill dedikera den här låten till en forumpolare. Han är iofs inte ens här, och jag har aldrig ens träffat honom. Fan, han kanske är en tvåbarnsmorsa från Vällingby! Men ändå, det är en shyyyyyyyysst lirare!"

Jag är en jävligt schyyyyst tvåbarnsmorsa från Vällingby!

Postat
😳 I KNEW IT!

Öh, jo, antagligen. Eftersom det var du som avslöjade honom... 🤪

Postat

Näe fan, måste dra... lämna ungar på dagis, uppsöka exet och fråga varför underhållschecken inte clearade, sen en anställningsintervju hos en städfirma.

xD

Postat
Näe fan, måste dra... lämna ungar på dagis, uppsöka exet och fråga varför underhållschecken inte clearade, sen en anställningsintervju hos en städfirma.

xD

Du är inte bara mamma, du är invandrare också?

Postat

Ok, då var jag avslöjad också. Går på dagis i Vällingby. Dotter till Pico. xD

Postat
din mamma 😳

Sluta nu pappa. Betala underhållet så jag får nya Galaxy... 🤪

Postat

Påminner mig om en polare vars farsa drog ett din mamma-skämt för honom. 🤪 Ägd på så otroligt många nivåer! 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.