Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 (redigerat) Men tack för tipset iaf! Lite sugen på vårrullar faktiskt. Vilket märke rekommenderar du? Vad har man till? De jag brukar käka heter Vegong av märket Caloon. (Utan kött) Finns tydligen fler sorter. Man fryser ju in dom och när det e dags så ere bar å micra, sedan steka dem så de får fin gyllenbrun färg och blir krispiga och spröda. Till det passar ju såklart ris eller couscous, eller Bulgur (fast det e inte lika gott). Att ha pasta eller potatis till skulle vara som att ge varm alkholfri Öl till Slejjis. 😄 Jag har gjort egna forskningar i tilllagande av couscous och kommit fram till att det bli godast om man häller i någon smaksatt olja i vattnet, jag brukar ha Lime. Sedan lite mer vatten än anvisningar så blir de inte så torra, sedan tillsätta lite flytande smör när de e klart så blir det riktigt gött. Toppar me timjanblad och sweet chili. Asgött. 😛 Redigerat 18 januari 2010 av Memphis
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 fan jag hatar när man får kreativ ångest och bara vill pressa ut allt möjligt. allra helst skulle jag vilja skriva en bok. väntar fortfarande på den perfekta idén. men skulle kunna tänka mig att skriva poesi, göra filmer, musik, vad som men gör jag något eller är jag bra på något? nej fan fan fan
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 vad kostar vårrullar? Vållullal?
Emulator Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Men du är väl ingen mattenörd, eller? Jo, jag är faktiskt riktigt mattenördig. Femma på teknisk vettu å sen teknisk fysik. Läste massa böcker om filosofi och matematik, och matematik och konst. Och om matematiker, och om teori, och om hur matematikerna betyder mer och mer för vår förståelse av världen. Så ja, jag är en mattefjant. Just därför ser man att matematiken snubben använder inte direkt stämmer alla gånger 😄
Emulator Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 fan jag hatar när man får kreativ ångest och bara vill pressa ut allt möjligt. allra helst skulle jag vilja skriva en bok. väntar fortfarande på den perfekta idén. men skulle kunna tänka mig att skriva poesi, göra filmer, musik, vad som men gör jag något eller är jag bra på något? nej fan fan fan jag skrev en bok faktiskt, och gav till min lärare i filosofi. "Absent Presence" heter den. 120 A4 blev den väl, och handlar om hur vi uppfattar världen. Är väl mest nån slags diskussion kring urprung o så. Men riktigt kul va det 😄
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 jag skrev en bok faktiskt, och gav till min lärare i filosofi. "Absent Presence" heter den. 120 A4 blev den väl, och handlar om hur vi uppfattar världen. Är väl mest nån slags diskussion kring urprung o så. Men riktigt kul va det 😄 shit vad skoj. känns som jag vill så mycket men lyckas inte få ut något... lite jobbigt. musikmässigt blir allt bara dåligt och tråkigt och kommer aldrig nånvart och bläää
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 (redigerat) Känner ofta samma Killis. 😄 Har insett att orsaken kan vara att jag sätter för höga krav på mig, jämför med "de stora" hela tiden och tappar snabbt lusten eftersom det inte bli lika bra som dom. Emu, gillade han boken?? Redigerat 18 januari 2010 av Memphis
Emulator Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 japp! blev inbjuden till hans sommarstuga där vi satt o käkade o gick igenom boken efter jag slutat. Vi pratade om att ge ut också, men jag fick lite för mycket annat att göra då.... angående dippar så är det samma sak för mig. mitt problem är at jag är ointresserad av att göra något som inte är unikt eller bra. så då blir det deppdagar 😄
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 Jo, jag är faktiskt riktigt mattenördig. Femma på teknisk vettu å sen teknisk fysik. Läste massa böcker om filosofi och matematik, och matematik och konst. Och om matematiker, och om teori, och om hur matematikerna betyder mer och mer för vår förståelse av världen. Så ja, jag är en mattefjant. Just därför ser man att matematiken snubben använder inte direkt stämmer alla gånger 😄 När då?
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 jag vill göra något överhuvudtaget. brukar lyckas komma på en titel till dikt/låttext/allmänt dribbel men sen stannar det där.
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 japp! blev inbjuden till hans sommarstuga där vi satt o käkade o gick igenom boken efter jag slutat. Vi pratade om att ge ut också, men jag fick lite för mycket annat att göra då.... roligt! 🙂😄
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 nej nu ska jag sätta på min deppspellista som jag har på spotify och ligga och deppa.
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 (redigerat) Killis, har lärt mig gula topplagret nu! Bara ett steg kvar nu! 😄 fast sova nu. herrå! Redigerat 18 januari 2010 av Memphis
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 japp! blev inbjuden till hans sommarstuga där vi satt o käkade o gick igenom boken efter jag slutat. Vi pratade om att ge ut också, men jag fick lite för mycket annat att göra då.... angående dippar så är det samma sak för mig. mitt problem är at jag är ointresserad av att göra något som inte är unikt eller bra. så då blir det deppdagar 😄 Nu känner jag mej lite dum, och det händer inte varje dag. Vi borde utmana varann, och då menar jag inte bara du och jag utan alla som hoovrar här, på högskoleprovet eller nåt, som verkligen skiljer agnarna från vetet.
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 (redigerat) Nu känner jag mej lite dum, och det händer inte varje dag. Vi borde utmana varann, och då menar jag inte bara du och jag utan alla som hoovrar här, på högskoleprovet eller nåt, som verkligen skiljer agnarna från vetet. Hade ju inte varit rättvist. Ni har ju många fler år på nacken och kan så mycket mer än oss pojkspolingar för fän. 😄 Och vad hade poängen med detta varit? Redigerat 18 januari 2010 av Memphis
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 Hade ju inte varit rättvist. Ni har ju många fler år på nacken och kan så mycket mer än oss pojkspolingar för fän. 😄 Och vad hade poängen med detta varit? Att jag vinner.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 förresten tror jag debatt vinner, han har ju överlägsen logik enligt nåt test han gjorde.
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Att jag vinner. Då hade det varit extra roligt om du inte gjorde det. 😄 Guhuhu. gonatt
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 Jag är fett snål med mat! 😄 Eller åtminstone väldigt medveten om vad jag handlar. Sen är jag å andra sidan lagd åt det hållet att jag måste ha stenkoll över mina pengar annars mår jag riktigt dåligt. Farsan var oxå snål med mat. Han fick äta ur soptunnor i ett sovjetiskt konsentrationsläger efter kriget.
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 förresten tror jag debatt vinner, han har ju överlägsen logik enligt nåt test han gjorde. Nä, tro mej, jag vinner.
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 vad har ni för depplåtar? Joy division greatest hits.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 det beror på depptypen. Magnus Carlssons "det värsta av allt" är bra vid vissa tillfällen, men jag gissar att det inte är ett sånt tillfälle för dig xD
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 det beror på depptypen. Magnus Carlssons "det värsta av allt" är bra vid vissa tillfällen, men jag gissar att det inte är ett sånt tillfälle för dig xD haha nja 😄 ska väl dra på en film tror jag så jag får något annat att tänka på.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 det är alltså weeping willows-magnus, inte alkazar xD
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 hmm. undrar varför AVG plötsligt är helt övertygat om att spotify är ett virus...
Recommended Posts