Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jag måste bara använda tråden till att skrika min frustration över Thomann.

Gjorde en beställning för 20 000:- med grejer jag behöver ha denna vecka.

Alla grejer fanns i lager (tre gröna pluppar vid sidan om, ni vet). Efter beställning/betalning får min order Status: Försenad – ordern kan inte expedieras på grund av varubrist

What?! Försökte ringa Thomann hela eftermiddagen men det var upptaget - på alla linjer utom växeln där ingen svarade.

Mailkonversationen är såååå seg.

Postat

Alla grejer fanns i lager (tre gröna pluppar vid sidan om, ni vet). Efter beställning/betalning får min order Status: Försenad – ordern kan inte expedieras på grund av varubrist

What?! Försökte ringa Thomann hela eftermiddagen men det var upptaget - på alla linjer utom växeln där ingen svarade.

fy vad kasst 🙁

men den som väntar på något gott väntar alltid för länge, så är det. 😄

Postat

Sitter och leker med din låt Fidden. Det verkar bli stompigt elektronisk pop om trummorna.

Postat

Så jävla ruttet alltså 😄

Postat
Sitter och leker med din låt Fidden. Det verkar bli stompigt elektronisk pop om trummorna.

Spännande 🙁

😄

Postat

VÄRLDENS cliffhanger på sista avsnittet av säsong 8 av vänner och jag har inte tankat säsong 9 och pazo använder ipredator så jag letade upp en dålig stream med japanska undertexter 😄

Postat (redigerat)
hur gör man vårrullar, memphis?

Det gör man inte.. man köper dom.. 🙁 Finns på Ica, konsum liksom, antingen med kött eller vegetariska, och både e lika goda.

Funderar på att göra egna någon dag, gör fyllning efter recept och köpa sånna speciella plattor och sedan fritera det hela. Har trots att fått en Thai-kokbok. 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Inte vet väl jag. Kollar typ aldrig prislappar när jag handlar. 😄 Men kostar väl typ som ett paket köttbuullar, eller som kyckling kanske.

Postat
Inte vet väl jag. Kollar typ aldrig prislappar när jag handlar. 🙁 Men kostar väl typ som ett paket köttbuullar, eller som kyckling kanske.

mäh 😄

Postat (redigerat)

Alltså, jag e inte rik eller så men är så less på att snåla, vilket jag behövt göra hela livet pga av viss familjesituation men nu tar jag fullt studielån och får bidrag så kan leva rätt gött, lite livskvalité måste man ha.

Redigerat av Memphis
Postat

Jag är fett snål med mat! 😄 Eller åtminstone väldigt medveten om vad jag handlar. Sen är jag å andra sidan lagd åt det hållet att jag måste ha stenkoll över mina pengar annars mår jag riktigt dåligt.

Postat

nu bläddrade jag igenom ett facebook-album som en bekant var med i, för att se om det var några fler roliga bilder... och så är FIRST AID KIT med på bild från hans fucking studio 😄

Postat

Vet du vad Killis.

Jag lärde mig att göra gula krysset på kuben igår. Men enligt Stage 5 (på http://www.youcandothecube.com/secret-unlo...tage-five.aspx) så är det ju två olika sorters drag, beroende vilken situation man kommit till.

Men jag kom på att man klarar sig enbart med den första algoritmen, kanske får göra den en eller två gånger extra ibland men det går ju snabbt. Onödigt att lära sig för mycket liksom. 😄

Postat
Vet du vad Killis.

Jag lärde mig att göra gula krysset på kuben igår. Men enligt Stage 5 (på http://www.youcandothecube.com/secret-unlo...tage-five.aspx) så är det ju två olika sorters drag, beroende vilken situation man kommit till.

Men jag kom på att man klarar sig enbart med den första algoritmen, kanske får göra den en eller två gånger extra ibland men det går ju snabbt. Onödigt att lära sig för mycket liksom. 😄

Jo, det funkar. Sen är dom ju inte så olika heller. 😛

Postat
Jo, det funkar. Sen är dom ju inte så olika heller. 😛

Här försöker man vara smart och så kommer du och.. 😄😛

😛

Postat
Nejnej, fan, numbers blir alldeles för ofta alldeles för patetiskt!

I'm inclined to agree. Väldigt krystat för det mesta. Dock rätt kul underhållning ibland i lagom doser.

Postat
I'm inclined to agree. Väldigt krystat för det mesta. Dock rätt kul underhållning ibland i lagom doser.

Typ ett program i taget?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.