Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Då skulle du förmodligen dö ung.

Nja, det skulle jag nog inte. 🙂 men däremot få vitamin, näringsbrist och andra komplikationer efter antal år. 🙂

Postat
Hähä!

Satte på mickron och brödrosten samtidigt... Hela lägenheten slocknade xD

Sopa! xD

Måste vara en relativt gammal lägenhet då? Iomed att proppskåpet inte ger tillräckligt med ström, hade samma problem i vårt gamla hus hemma.

Eller så har ni jäkligt många datorer o skit igång bara. xD

Postat
Sopa! xD

Måste vara en relativt gammal lägenhet då? Iomed att proppskåpet inte ger tillräckligt med ström, hade samma problem i vårt gamla hus hemma.

Eller så har ni jäkligt många datorer o skit igång bara. xD

Nää.. Är nog mest att brödrosten är lite keff tror ja, blixtrar till å har sig unuti 🙂

Postat

mm.. det e klart att ett liv som brödrost inte e så himla kul. Om jag var en brödrost och folk tryckte in alla möjliga saker i mig som jag var tvungen att värma upp så skulle jag oxå allt se till att ägaren själv fick ett helvete..

🙂

Postat
mm.. det e klart att ett liv som brödrost inte e så himla kul. Om jag var en brödrost och folk tryckte in alla möjliga saker i mig som jag var tvungen att värma upp så skulle jag oxå allt se till att ägaren själv fick ett helvete..

🙂

Det där gäller nödvändigtvis inte bara för brödrostar.

Postat
Nja, det skulle jag nog inte. 🙂 men däremot få vitamin, näringsbrist och andra komplikationer efter antal år. 🙂

Och då kommer du att dö ung, som jag ser det.

Postat
har blivit erbjuden partykväll på debaser i sthlm den 5:e februari... inkl bussresa dit och hem 😲

Gratis? Varför då? Du måste va het.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.