Fidden Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 Underbart, Dschinghis Khan finns på spotify. Nu ska jag spendera hela natten med Moskau 🥰
debatt Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Jag ska inte plugga tyska under våren för det krockar jättedumt med mitt schema. Men jag har skickat mejl om det finns några platser kvar på kursen Kina idag: ekonomi, politik, samhälle och kultur 😄 Trodde du gick ett komplett program eller linje. Men du verkar kombinera ihop småkurser lite sådär.
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Trodde du gick ett komplett program eller linje.Men du verkar kombinera ihop småkurser lite sådär. Mja det är utöver det jag redan läser. Ska läsa Nationalekonomi A på 100% men tänkt läsa något extra.
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 mitt lypsyl är slut och jag har fet nare just nu
Neosus Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Underbart, Dschinghis Khan finns på spotify. Nu ska jag spendera hela natten med Moskau 😄 mamma
debatt Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Ska läsa Nationalekonomi A på 100% men tänkt läsa något extra. Varför det? Hinner du det?
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Varför det?Hinner du det? Varför: därför att det kan vara kul. Hinner jag det: jag tror det, alla jag pratat med säger att det ska vara en ganska enkel kurs.
debatt Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Varför: därför att det kan vara kul.Hinner jag det: jag tror det, alla jag pratat med säger att det ska vara en ganska enkel kurs. Jag har gått den. Det beror på vad man vill uppnå.
debatt Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Ja det är det. Ska iväg en del ärenden nu. Förmodligen tillbaka senare för att göra lite nytta med projekten. Kom på en strålande ny novell eller romanidé i veckoändan. Inga svar ännu om inskickade alster. Ifall SadamJr undrar...
debatt Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Working hard or hardly working? Hmm... Är du bortkommen? Vet du inte vad du gör? 😉
debatt Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Havaa Nagila Havaa Nagila Havaa Nagila Er is ma scha Havaa Na renne na Havaa Na renne na Havaa Na renne na Er is ma scha Ooroo aa chii Oro a chi a me som mera Oro a chi a me som mera Oro a chi a me som mera A co co rooco choo Med tanke på vad Grahn senast skrev... 😉
Recommended Posts