Micke H Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Kunde vart värre. Jag har världens bästa flickvän, som är ett helt otroligt stöd. Jag är med i ett band jag är väldigt stolt över och som jag tror väldigt mycket på.
Micke H Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Så detta är det längsta efterlivet? Känns bekant...
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 HA! Skickade ett långt kritiskt mail till jobbcoachföretaget där jag typ berättade vad jag tyckte om hur de skötte sig. Nu ett par veckor senare ska min jobbcoach sluta och jag behöver inte gå på några fler av de obligatoriska gruppmötena. Så jävla ägda! xD
Micke H Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 På tal om det har jag rensat min Facebook och tagit bort alla jävla onödiga applikationer.
debatt Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 HA! Skickade ett långt kritiskt mail till jobbcoachföretaget där jag typ berättade vad jag tyckte om hur de skötte sig. Nu ett par veckor senare ska min jobbcoach sluta och jag behöver inte gå på några fler av de obligatoriska gruppmötena. Så jävla ägda! xD Är det ett jobbcoachFÖRETAG? Är det inte personal från Arbetsförmedlingen? Brorsan har nåt sånt...
Fidden Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Är det ett jobbcoachFÖRETAG? Är det inte personal från Arbetsförmedlingen?Brorsan har nåt sånt... en stor del är "outsourcat" till externa företag.
Pico Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Sweet lemonade, mmm, sweet lemonade. Sweet lemonade, yeah, sweet lemonade!
Recommended Posts