Emulator Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 fan, kanske kan sälja min esi32 till sadamjr då? 😛
Pico Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 Hugaligen. Blev en långpromenad minsann. Härligt! Se bara till att glömma stretching... inget slår känslan av att ha .02mm långa hälsenor in the morning. 🙂
Fidden Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 Härligt! Se bara till att glömma stretching... inget slår känslan av att ha .02mm långa hälsenor in the morning. 🙂 Gjort! Ja alltså, jag glömde stretchingen 🙂
SadamJR Postat 17 januari 2010 Trådstartare Postat 17 januari 2010 Njaae... SadamJr ska skaffa en. Det har hag aldrig sagt, tror jag. Det är dock lite synd att kreativ sampling inte tyx intressera så många längre. Nu mera verkar det mest handla om att mangla loopar.
Pico Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 Har ett förslag redan nu, och jo, jag är helt seriös. Skall vi skippa sportsnacket under OS i längsta, ifall man väljer att se repriser istället för live? 🙂
Fidden Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 haha 🙂 tja det är nog faktiskt bäst att vi startar en separat OS-tråd ändå, så slipper vi plåga memphis och andra som lider av sportallergi 🙂
Pico Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 haha 🙂tja det är nog faktiskt bäst att vi startar en separat OS-tråd ändå, så slipper vi plåga memphis och andra som lider av sportallergi 🙂 Nej, nej... vi kör väl exponeringsövningar här i längsta, va? Tycks minnas att Memphis kollade lite hockey här om dagen. xD
Pico Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 MEN ORKA SKIDOR 🙂 Minns fan inte ens vad det var vi snackade om, bara att det inte var skidor. xD
Overkill Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 Citat ur On the Road: "I wanted to jump down from a mast and land right in her cunt." xD
Fidden Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 hm. jag har två böcker av dostrojevskij som jag inte läst... funderar på att ta tag i dem. Det är "idioten" och "bröderna karamazov". Brott och straff har jag redan läst. Försökte läsa idioten en gång, men det hände inget och var jättetråkigt... Är bröderna karamazov bra?
Fidden Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 det var nog ett R för mycket i ett efternamn där 🙂
debatt Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 (redigerat) Det har hag aldrig sagt, tror jag. Det är dock lite synd att kreativ sampling inte tyx intressera så många längre. Nu mera verkar det mest handla om att mangla loopar. Kanske det stod nåt i stil med: "Jag funderar på att skaffa en sampler." En annan gång stod det att du hade intresse att inskaffa en "groove box". Hur går det med låten förresten? Fast du ville ha texten först, eller? Även om du inte sätter musik till texter, skrev du. Det var rörigt det där. Själv har jag tänkt skaffa en cello. Dock inte sagt vilket år. Börjar nog med att hyra en... Se om det är nåt för mig. Och när ska man ha råd att köpa en elgitarr? Hepp! Redigerat 17 januari 2010 av debatt
Overkill Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 hm. jag har två böcker av dostrojevskij som jag inte läst... funderar på att ta tag i dem. Det är "idioten" och "bröderna karamazov". Brott och straff har jag redan läst. Försökte läsa idioten en gång, men det hände inget och var jättetråkigt... Är bröderna karamazov bra? Har inte läst något av honom, men dom nämnde precis honom i boken jag läser (det var någon som såg ut som honom och då kallade dom honom för "dostioffski" xD).
debatt Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 hm. jag har två böcker av dostrojevskij som jag inte läst... funderar på att ta tag i dem. Det är "idioten" och "bröderna karamazov". Brott och straff har jag redan läst. Försökte läsa idioten en gång, men det hände inget och var jättetråkigt... Är bröderna karamazov bra? I litteraturkunskapen i Svenskan i gymnasiet fick vi läsa utdrag ur allt det där och mer därtill. Men varför fick man aldrig läsa hela böckerna? Inget hindrade ju en att göra det på sin egen fritid iofs... Idag har jag hört ljudklipp från en ny skiva. Varför låter många ljudklipp på Nätet så... så.... så.... flangiga??? Mycket flanger alltså.
Fidden Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 Har inte läst något av honom, men dom nämnde precis honom i boken jag läser (det var någon som såg ut som honom och då kallade dom honom för "dostioffski" xD). haha 😆 vad är det du läser?
Overkill Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 haha 😆vad är det du läser? on the road av jack kerouac
Emulator Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 Citat ur On the Road: "I wanted to jump down from a mast and land right in her cunt." xD Boken om bröderna där har jag. Ja, och viktigare, jag har läst den. Rätt ok, men man måste på någe vis komma in i det där lunket som han skriver i eller hur man ska säga...typ ba ja 😆 SADDAM: jag älskar kreativ sampling 😲
Fidden Postat 17 januari 2010 Postat 17 januari 2010 on the road av jack kerouac vilken fail av mig 😆
Recommended Posts