Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag kollade faktiskt nyss en stund på hockeyn förut! JAG!!! 😆 Var lite intressant ändå, får direkt associationer till när jag lirade NHL -97. 😄

🙂

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Tycker det blåa laget (Leksand?) hade ett väldigt snyggt spel, snabba och tajta passningar mellan spelarna. Vita laget (Malmö?) gjorde en del fula tacklingar mot sargen, blev lite förvånad över hur mycket som tolereras av domare. Kanske för att få lite flyt i matchen?

Postat

I ärlighetens namn håller jag inte direkt koll. Har den på här bredvid, men fan dårå att multitaska... funkar inge bra. 😆

Postat
Tycker det blåa laget (Leksand?) hade ett väldigt snyggt spel, snabba och tajta passningar mellan spelarna. Vita laget (Malmö?) gjorde en del fula tacklingar mot sargen, blev lite förvånad över hur mycket som tolereras av domare. Kanske för att få lite flyt i matchen?

Och sen säjer dom könsord till spelarna oxå. Men det vet jag inte varför.

drloop (oregistrerad)
Postat

En post utan mening... kaffe med kardemumma nu.

Postat

Kardemumma alltså, kanske man får testa. Fast får väl köpa det först. 😄 Just ja, skulle ju testa kanel efter ett hett tips i Slejjans legendariska bryggtråd! 🙂

Postat

Nu ska jag se Män som hatar kvinnor efter att nyss läst färdigt boken. Lyxar till det med en Centerchocklad. Ska bli dajligt! 😄

Postat

Hej!

Vilken knepig debatt om fildelning som pågår i en tråd... En del är mentalt eftersatta..

Jag tycker det tajtat till sig i NHL-et nu. Kul.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.