Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Yo fuckers! 😄

Var inne i stan en sväng och köpte lite grejs, bl.a. en Rubiks kub. 🥰 Tog en paus och tog en kaffe på ett litet café men vad får jag??

Kaffe i ett glas! 😛

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Liksom hela känslan me kaffe och att vara på ett Café försvinner ju när man får ett glas.. 😛

Ser ju inte lika gott ut, lätt att få ont när man håller i det osv osv osv osv osv... 🥰

Postat
Nån har snott min tvättid 😆

Jaja.. Jag har inte så mycke tvätt så jag kan vänta en timme eller två. 😄

Hämnas med att sno deras tvätt!

Postat
Nä jag är för snäll.. Annars hade jag laddat en dynamit i tvättmaskinen

Al-qaida-tricket. Lite småbusigt så där... tror uppföljaren till Hundtricket kommer heta så.

Postat

Känner mig ganska säker på att jag gått vidare till nästa omgång... Vågar inte ens tänka på hur jävla besviken jag kommer bli om det blir negativt besked nästa vecka. 😆

Postat
Du ska inte tror det blir spaa-aaamat, ifall inte nån sätter... wait for it... wait for it.. *fart*

Åååh, du din! 😆

Postat
Känner mig ganska säker på att jag gått vidare till nästa omgång... Vågar inte ens tänka på hur jävla besviken jag kommer bli om det blir negativt besked nästa vecka. 😆

Jag håller tummarna! 😄

Postat (redigerat)
"Här kan faktiskt Malmö kontra, men ändå inte!!" 😄

Jag kollade faktiskt nyss en stund på hockeyn förut! JAG!!! 🙂 Var lite intressant ändå, får direkt associationer till när jag lirade NHL -97. 😄

edit, asså spelet NHL, få inte för höga tankar om mig nu. 😆

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.