Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1

SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Vår första spelning överhuvudtaget alltså, inte vår första på Klubben... 🙁

Eller jo, det är ju vår första spelning på Klubben också...

Det är alltså vår första spelning någonsin OCH vår första spelning på Klubben...

FÖRSTÅR NI??? 😛

Dela på andra sajter

" Roomservice

Dregen sätter sin prägel hos fansen

Dregen överraskar några riktiga fans med att det är han som gör om deras vardagsrum till ett lyxigt hårdrocksrum med inspiration från Las Vegas, New York och pirater. Och för första gången i Roomservice historia får Johnnie och Mattias tillverka en likkista."

Hos en gammal polare ju ffs! xD

Coolt!

/annan kaffe tår in tages

Dela på andra sajter

Btw, om någon här från Längsta är i Stockholm nästa vecka på fredag, så kanske jag rentav kan fixa in er på spelningen gratis... 😛

Det hade varit kul... 🙁

Dela på andra sajter

På tal om personligheter så är jag ISFP.

favored careers: sports management, pediatrician, school teacher, carpenter, veterinary technician, singer, health educator, stay at home parent, hospitality worker, pastor, athlete, physician assistant, photographer, health care worker, shop assistant, stylist, website designer

Dela på andra sajter

På tal om personligheter så är jag ISFP.

favored careers: sports management, pediatrician, school teacher, carpenter, veterinary technician, singer, health educator, stay at home parent, hospitality worker, pastor, athlete, physician assistant, photographer, health care worker, shop assistant, stylist, website designer

🙂

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.