Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Vet ni vad jag hatar... Trycker man "Reply" innan 20-sekundaren gått ut så måste man vänta innan man kan skriva.

"Fast reply" låter en ju skriva meddelandet, bara inte posta det. Det där är något jag stör mig på rejält. xD

Orka trycka "+Quote" liksom innan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ni vad jag hatar... Trycker man "Reply" innan 20-sekundaren gått ut så måste man vänta innan man kan skriva.

"Fast reply" låter en ju skriva meddelandet, bara inte posta det. Det där är något jag stör mig på rejält. xD

Orka trycka "+Quote" liksom innan.

Då är vi två... xD

Link to comment
Dela på andra sajter

" Roomservice

Dregen sätter sin prägel hos fansen

Dregen överraskar några riktiga fans med att det är han som gör om deras vardagsrum till ett lyxigt hårdrocksrum med inspiration från Las Vegas, New York och pirater. Och för första gången i Roomservice historia får Johnnie och Mattias tillverka en likkista."

Hos en gammal polare ju ffs! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

" Roomservice

Dregen sätter sin prägel hos fansen

Dregen överraskar några riktiga fans med att det är han som gör om deras vardagsrum till ett lyxigt hårdrocksrum med inspiration från Las Vegas, New York och pirater. Och för första gången i Roomservice historia får Johnnie och Mattias tillverka en likkista."

Hos en gammal polare ju ffs! xD

haha, är det dendär som han gör ett hål i väggen för att skrämmas? Blev de nöjda? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...