Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

ja precis....eller ordning och reda.

Jag älskar verkligen att lista upp saker och planera i lång tid framåt, och tänka i abstrakta termer. Men i mitt jobb får man va en doer istället, och det gillar jag med. snabba grejor, konkreta och praktiskta.

Samma med angreppsmetod för problem. Det bästa jag vet som utvecklare är att göra något helt nytt utanför boxen.

Om jag däremot är beställare av en grej, så vill jag ha det med kända principer.

SÅ jag får väldigt olika svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

... och med tanke på att jag inte kommer ihåg vad motsatsen till T var (den lär ju knappast inte innebära att man inte tänker), så var väl mitt föregående påstående ett ganska rejält fail i sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det med allt det där? Kommit fram till något?

Mer än att du är INTJ, vill säga. 🙂😄

Jag har haft diagnoser i flera år, men senaste är ju ADD-utredningen. I februari någon gång skall jag få besked,

men vad som står klart redan nu är att jag har ruskiga koncentrations- och uppmärksamhetsproblem.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Men är väl ändå skönt att få veta vad det är? Fast har du haft diagnoser innan så blir det kanske mer "jaja jag fattar nu". Men vad vet jag, jag är ju bara 18.

Ja, koncentrations- och uppmärksamhetsproblem kan bero på många saker. Taskig hjärtfunktion, hjärnskada, mediciner, depressioner osv.

De hittade då ingenting alls inom autismspektrat, och det tycker jag känns skönt. Men jag tycker fortfarande det är svårt att begripa sig på folk många gånger. (INTJ much?) xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...