Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 favored careers: scientist, dictator, forensic anthropologist, systems analyst, philosopher, 😄😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Så bra. 😄 Å andra sidan har jag ingen aning om vilken blodgrupp jag är. 😲 Jag har ABS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 fast både jag och overkill har iofs blivit ISTJ på vissa test. Jag blev ISTJ på första men enligt min dagbok (dvs längsta) gjorde jag det inte så seriöst. Sen dess har jag blivit INTJ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Det var mest relaterat till den aktuella topicen. Alla människor har haft sina issues, så får man bara bort tabu kring detså ser man snabbt att alla känt sorg, nedstämdhet, frustration, paranoia osv vid något tillfälle. "Försök att ordna en kontorsbyggnad" Uhm, whut? 😄 alla vill ha olika 😲 Och vilka färger har ni? Är ni höst eller vår? SVART! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Drar mig, härrå! haregött herrå! vi hörs, herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 herrå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Minns inte hur starka mina olika sidor var. Får göra om det imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Political analyst är en favored career 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 http://www.blocket.se/ostergotland/Trumset...tm?ca=2&w=3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Nu blev jag ISTJ You are: * very expressed introvert * moderately expressed sensing personality * moderately expressed thinking personality * slightly expressed judging personality Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Nu blev jag ISTJ You are: * very expressed introvert * moderately expressed sensing personality * moderately expressed thinking personality * slightly expressed judging personality Stämmer in på mig med tror jag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag blev ISTJ på första men enligt min dagbok (dvs längsta) gjorde jag det inte så seriöst. Sen dess har jag blivit INTJ. Tycker det är lite knepigt ibland med frågorna. Vissa frågor besvaras ju olika beroende på situation också, beroende på vilken roll man tagit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag gjorde ett test en gång med fem olika nivåer på svaren (istället för bara ja/nej), tyckte det var lite skönare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Tycker det är lite knepigt ibland med frågorna. Vissa frågor besvaras ju olika beroende på situation också, beroende på vilken roll man tagit. Du menar typ att beroende på om man tagit på sig rollen som arbetsledare eller slav så blir ens svar på vissa frågor olika då man har olika utgångspunkter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Tycker det är lite knepigt ibland med frågorna. Vissa frågor besvaras ju olika beroende på situation också, beroende på vilken roll man tagit. håller med. känner att jag svarat extremt olika på vissa frågor bara för att jag dragit olika exempel i mitt huvud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Vad står N för? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Nils Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Hade varit kul att göra ett sånt test riktigt seriöst, alltså hos en psykolog eller liknande. Inte bara nått snabbt online Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 iNtuition. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Nils Ah.. tack 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Ah.. tack 🙂 Vassego! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Vad står N för? intuition. Har man det som en egenskap gillar man abstrakta teorier och modeller medan man som sensing föredrar saker man kan uppfatta med sinnena, dvs mer konkreta exempel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Aha, så det står mellan intuition och magkänsla typ... hmm. ja de där frågorna brukar bli lite skumma, för det känns lite som samma sak för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 intuition. Har man det som en egenskap gillar man abstrakta teorier och modeller medan man som sensing föredrar saker man kan uppfatta med sinnena, dvs mer konkreta exempel. jaha, var det så det var.. hmm. jag gillar ju båda 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag borde gå och sova. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Har missat båda Scrubs-avsnitten. Det brukar ju höra till min godnatt-ritual. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 jaha, var det så det var.. hmm. jag gillar ju båda 🙂 håller med, en abstrakt modell blir ju mycket enklare om man kan använda sig av konkreta exempel, samtidigt som konkreta exempel blir enklare att strukturera och angripa om man har en abstrakt modell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts