Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Det var mest relaterat till den aktuella topicen. Alla människor har haft sina issues, så får man bara bort tabu kring det

så ser man snabbt att alla känt sorg, nedstämdhet, frustration, paranoia osv vid något tillfälle.

"Försök att ordna en kontorsbyggnad" Uhm, whut? 😄

alla vill ha olika 😲

Och vilka färger har ni? Är ni höst eller vår?

SVART!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blev ISTJ på första men enligt min dagbok (dvs längsta) gjorde jag det inte så seriöst. Sen dess har jag blivit INTJ.

Tycker det är lite knepigt ibland med frågorna. Vissa frågor besvaras ju olika beroende på situation också, beroende på vilken roll man tagit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är lite knepigt ibland med frågorna. Vissa frågor besvaras ju olika beroende på situation också, beroende på vilken roll man tagit.

Du menar typ att beroende på om man tagit på sig rollen som arbetsledare eller slav så blir ens svar på vissa frågor olika då man har olika utgångspunkter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är lite knepigt ibland med frågorna. Vissa frågor besvaras ju olika beroende på situation också, beroende på vilken roll man tagit.

håller med. känner att jag svarat extremt olika på vissa frågor bara för att jag dragit olika exempel i mitt huvud.

Link to comment
Dela på andra sajter

intuition. Har man det som en egenskap gillar man abstrakta teorier och modeller medan man som sensing föredrar saker man kan uppfatta med sinnena, dvs mer konkreta exempel.

jaha, var det så det var.. hmm. jag gillar ju båda 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jaha, var det så det var.. hmm. jag gillar ju båda 🙂

håller med, en abstrakt modell blir ju mycket enklare om man kan använda sig av konkreta exempel, samtidigt som konkreta exempel blir enklare att strukturera och angripa om man har en abstrakt modell.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...