debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Är alla dina grannar musiker? Låt mig tänka efter.... 1 1 1 1 1 1 1 1 1 ... nja... kanske inte kärringen på första. Men jag har inte frågat.
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 bröst! jag såg bröst på bilden som debatt lade jaha längstah? 2010...testa säg det 10 ggr snabbt
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Ja, det såg jag nu att det gjorde. Pico hade nämnt det.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Klart man svarar på mailundersökningar. Annars är man dum i huvet. HAR jobbat med det tidigare ja. Varför är man dum i huvet om man inte svarar på mailundersökningar?
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Grannarna var lite varstans. Det är musiker. Lirade gitarr och masterkeyboard. Och en stark öl på 20 pers. check! 🙂
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 bröst! jag såg bröst på bilden som debatt lade jaha längstah? 2010...testa säg det 10 ggr snabbt Ska det va tjugohundratio eller tvåtusentio?
Pazo Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 bröst! jag såg bröst på bilden som debatt lade jaha längstah? 2010...testa säg det 10 ggr snabbt 2010201020102010201020102010201020102010! FÄÄÄÄDIIII
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Varför är man dum i huvet om man inte svarar på mailundersökningar? Finns en massa skäl. Svälten i Afrika t.ex.
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Ska det va tjugohundratio eller tvåtusentio? ja jag undrar samma...tror den diskussionen var uppe inför millenieskiftet åxå
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Slaget vid hastings. tiohundrasextiosex?
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 jag har inte ätit godis på ett år 🙂 Finns andra varianter än oralt.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 jag har inte ätit godis på ett år 🙂 Jag brukar inte uttrycka mej så här, men, och?
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Finns andra varianter än oralt. Ditt svar var bättre. Utveckla gärna.
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 (redigerat) jag har inte ätit godis på ett år 🙂 Det är en stark prestation, men min fråga då du nämnde din "godisfrånvaro" en annan gång förblev nog obesvarad. Så... VAD räknar du till godis? Redigerat 1 januari 2010 av debatt
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Slaget vid hastings. tiohundrasextiosex? ja. 10hundratalet lät lika dumt som 20hundratalet. OK: godislöfte?
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Har undvikt allt påsgodis, lösgodis, chokladkakor, tablettaskar, chips, ostbågar, jordnötsringar, glass, bakelser, sorbet, läsk, saft, bullar, kakor, tårta m.m.?
Overkill Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Det är en stark prestation, men min fråga då du nämnde din "godisfrånvaro" en annan gång förblev nog obesvarad. Så... VAD räknar du till godis? Jag äter chips, popcorn och sånt, dricker även dricka och äter glass. Men jag äter inte choklad, lösgodis, och sånt som man menar med godis i en inte alltför bred definition. Är det nån efterrätt med lite riven choklad över så sitter jag ju inte och pillar bort direkt och choklad på t.ex Magnum Mandel äter jag ju (man måste ju dra gränsen någonstans), men avstår i alla fall "rent" godis helt och hållet.
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 ja. 10hundratalet lät lika dumt som 20hundratalet. OK: godislöfte? Tack. Då var vi överens igen.
slejnard Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 japp! å tjäna en tusing. brukar vara nåt sånt.. ..undvika japp alltså...å annat godis 🙂 ../ the grahnstyle 😄
Overkill Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Har undvikt allt påsgodis, lösgodis, chokladkakor, tablettaskar, chips, ostbågar, jordnötsringar, glass, bakelser, sorbet, läsk, saft, bullar, kakor, tårta m.m.? ja, ja, ja, ja, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, beror på
SadamJR Postat 1 januari 2010 Trådstartare Postat 1 januari 2010 Jag äter chips, popcorn och sånt, dricker även dricka och äter glass. Men jag äter inte choklad, lösgodis, och sånt som man menar med godis i en inte alltför bred definition. Är det nån efterrätt med lite riven choklad över så sitter jag ju inte och pillar bort direkt och choklad på t.ex Magnum Mandel äter jag ju (man måste ju dra gränsen någonstans), men avstår i alla fall "rent" godis helt och hållet. Kladdkaka?
debatt Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Jag äter chips, popcorn och sånt, dricker även dricka och äter glass. Men jag äter inte choklad, lösgodis, och sånt som man menar med godis i en inte alltför bred definition. Är det nån efterrätt med lite riven choklad över så sitter jag ju inte och pillar bort direkt och choklad på t.ex Magnum Mandel äter jag ju (man måste ju dra gränsen någonstans), men avstår i alla fall "rent" godis helt och hållet. Ok. Klargjort då. Läsk är en bov, mer än man tror. Fast jag läste att glass är något av det farligaste man kan äta. Synd, jag gillar det. Sockerlag i konserverade päron (dessert) är inget vidare. Av träningstråden framgick att jag ska träna 48 ggr per 31-dagarsmånad hädanefter. Dessutom blir det väl att knapra kålrot bara.
Pazo Postat 1 januari 2010 Postat 1 januari 2010 Jag ska nog fan också börja träna massa och äta bättre! måste gå ner i fettvikt!
Recommended Posts