Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Åh, det där ja. Fan, jag minns inte ens vilken typ jag var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Puh, blidde inte ninjad. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 nu gör jag house igen. xD ah, så du e lite in the haus som man säger. ere de kidsen menar. va? VA?! skare vara så? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Fidden och Dingis är i alla fall INTJ också, vilket är intressant med tanke på att INTJ är den tredje minsta kategorin (av 16) med cirka 2% av befolkningen. Pazo var ESFP, så han är raka motsatsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Om man tar bort alla tabun och så, så ser man rätt snabbt att de flesta människorna är väldigt lika varandra.Längsta är väl rätt tabufritt. Ehm. hm. på vissa basala plan yes. Men i övrigt är vi jävla olika? Försök att ordna en kontorsbyggnad får du se 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 På tal om det så har jag fått veta att Jonatan, som är en av dom jag alltid hänger med i skolan (och annars med ibland då), är INTJ precis som jag! Det känns tryggt att veta xD hu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 hu? Personlighetstest: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ah, så du e lite in the haus som man säger. ere de kidsen menar. va? VA?! skare vara så? 😄 :linussmiley: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Ehm. hm. på vissa basala plan yes. Men i övrigt är vi jävla olika? Försök att ordna en kontorsbyggnad får du se 😄 Det var mest relaterat till den aktuella topicen. Alla människor har haft sina issues, så får man bara bort tabu kring det så ser man snabbt att alla känt sorg, nedstämdhet, frustration, paranoia osv vid något tillfälle. "Försök att ordna en kontorsbyggnad" Uhm, whut? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Fidden och Dingis är i alla fall INTJ också, vilket är intressant med tanke på att INTJ är den tredje minsta kategorin (av 16) med cirka 2% av befolkningen. Pazo var ESFP, så han är raka motsatsen. gjorde ett test på en jobbsite häromdagen som visade sig vara ett sånt test. Jag är fortfarande INTJ. Fullständigt odugliga på arbetsmarknaden förstod jag det som xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Personlighetstest: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp ooooojjjjjj... aaaalldeles för mycket frågor.. var som en våg som våldsamt kastade sig över mig...xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 gjorde ett test på en jobbsite häromdagen som visade sig vara ett sånt test. Jag är fortfarande INTJ. Fullständigt odugliga på arbetsmarknaden förstod jag det som xD "Personal relationships, particularly romantic ones, can be the INTJ's Achilles heel ... This happens in part because many INTJs do not readily grasp the social rituals ... Perhaps the most fundamental problem, however, is that INTJs really want people to make sense." 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Ja men det där är ju ett problem, för de flesta mejkar verkligen inte sense 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag är ESFJ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag är GHEY... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Det är fan läskigt att läsa beskrivningen på wikipedia för det stämmer ju verkligen så sjukt bra. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ibland känns det som längsta är en samling med folk med mentala problem. 😄 Håll kÄäÄÄäfTEN DITT JÄÄvlA MIFFO 😄 ...eller nej fööörlåt buuuhuu nu skäms jag 🙁 men för i HELLvETTTE 😲 jag älskar dig 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jo, INTJ här också. Rätt mycket I också. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ...eller va? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 januari 2010 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2010 Och vilka färger har ni? Är ni höst eller vår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 fast både jag och overkill har iofs blivit ISTJ på vissa test. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Det är fan läskigt att läsa beskrivningen på wikipedia för det stämmer ju verkligen så sjukt bra. 😲 Läser jag min beskrivning på Similar Minds så stämmer den inte in riktigt. disfavored careers: musician computer consultant video editor graphics designer Låter som min motsats det där 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 men I, T och J är väldigt starka för mig iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag är sommar och senvinter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 jag är blodgrupp AB, är det bra..? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 jag är blodgrupp AB, är det bra..? 😄 Jadå det funkar... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 You are almost never late for your appointmentsYES NO hmm.. hur svarar man på det? JA jag är visst sen! JA jag är aldrig sen. NEJ det stämmer inte, jag är sen NEJ jag är aldrig sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jadå det funkar... 😄 Så bra. 😲 Å andra sidan har jag ingen aning om vilken blodgrupp jag är. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 nja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts