Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Om man tar bort alla tabun och så, så ser man rätt snabbt att de flesta människorna är väldigt lika varandra.

Längsta är väl rätt tabufritt.

Ehm. hm. på vissa basala plan yes. Men i övrigt är vi jävla olika? Försök att ordna en kontorsbyggnad får du se 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehm. hm. på vissa basala plan yes. Men i övrigt är vi jävla olika? Försök att ordna en kontorsbyggnad får du se 😄

Det var mest relaterat till den aktuella topicen. Alla människor har haft sina issues, så får man bara bort tabu kring det

så ser man snabbt att alla känt sorg, nedstämdhet, frustration, paranoia osv vid något tillfälle.

"Försök att ordna en kontorsbyggnad" Uhm, whut? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden och Dingis är i alla fall INTJ också, vilket är intressant med tanke på att INTJ är den tredje minsta kategorin (av 16) med cirka 2% av befolkningen.

Pazo var ESFP, så han är raka motsatsen.

gjorde ett test på en jobbsite häromdagen som visade sig vara ett sånt test. Jag är fortfarande INTJ. Fullständigt odugliga på arbetsmarknaden förstod jag det som xD

Link to comment
Dela på andra sajter

gjorde ett test på en jobbsite häromdagen som visade sig vara ett sånt test. Jag är fortfarande INTJ. Fullständigt odugliga på arbetsmarknaden förstod jag det som xD

"Personal relationships, particularly romantic ones, can be the INTJ's Achilles heel ... This happens in part because many INTJs do not readily grasp the social rituals ... Perhaps the most fundamental problem, however, is that INTJs really want people to make sense."

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fan läskigt att läsa beskrivningen på wikipedia för det stämmer ju verkligen så sjukt bra. 😲

Läser jag min beskrivning på Similar Minds så stämmer den inte in riktigt.

disfavored careers:

  • musician
  • computer consultant
  • video editor
  • graphics designer

Låter som min motsats det där 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...