Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ja, det lär nog inte vara nån speciellt bestående effekt dessvärre... kärlek då? Här fåru ett gäng 🙁🙂😄 eller om du föredrog fleshlighten, hängde inte riktigt med tidigare idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Nog bara varit lite instabilt ett tag, osså med fejjan så kan det ha blivit lite överdos verklighet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 (redigerat) Hang on there Picoman. ja, deppressioner har man tampats med mycket.. 🙁 men nu e jag på väg mot bättre tider känner jag. Redigerat 14 januari 2010 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 "jag har fått en könssjukdom" xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 "jag har fått en könssjukdom" xD Nu hängde jag inte med. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 (redigerat) "jag har fått en könssjukdom" xD Anders o Måns eller vaddå? E det den nya humor-serien där dom gör sketcher o parodier? Redigerat 14 januari 2010 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Såg CSI:Miami, ränkar kallt med att Anders o Måns dyker upp på svtplay. Såg dock när en av dem satt på dass, och det var dåligt om papper. Har fan inte ens koll på vem som är vem av de där två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 nja, det är en alldeles vanlig anders&måns-serie faktiskt. det handlar om dem själva och hur de försöker ge ut en bok med frågor från deras radioprogram "så funkar det". Iallafall gjorde första avsnittet det 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 🙁 DET VAR ANDERS PÅ TOA! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 jag följde till och med julkalendern förrförra året när de hade varit med och gjort den xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Oj, med en sån pagetopper blir det ju svårt att ha en depression. Go me! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ibland känns det som längsta är en samling med folk med mentala problem. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 FAAAAN, vi missade nog att uppmärksamma firewire-sidan 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ibland känns det som längsta är en samling med folk med mentala problem. 🙂 Världen är en samling med folk med mentala problem. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ja för fan. jag var INTE rolig för ett par år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ja för fan. jag var INTE rolig för ett par år sedan. Men är rolig nu? 🙁🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Varför är navelludd alltid blått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Världen är en samling med folk med mentala problem. 🙁 sant, men gud toppade längsta och satte alla bra här 🙂 nä men vi har väl (haft) allt från depressioner till paranoia till säkert lite annat med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Men är rolig nu? 🙁🙂 tja, inte lika emo iaf xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Men är rolig nu? 🙁🙂 oh snap! (erik) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Varför är navelludd alltid blått? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 sant, men gud toppade längsta och satte alla bra här 😄 nä men vi har väl (haft) allt från depressioner till paranoia till säkert lite annat med Om man tar bort alla tabun och så, så ser man rätt snabbt att de flesta människorna är väldigt lika varandra. Längsta är väl rätt tabufritt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 :erik: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 tja, inte lika emo iaf xD 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 januari 2010 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2010 Såg CSI:Miami, ränkar kallt med att Anders o Måns dyker upp på svtplay. Såg dock när en av dem satt på dass, och det var dåligt om papper. Har fan inte ens koll på vem som är vem av de där två. Det är anders som är den coola. Han är östgöte, som jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Om man tar bort alla tabun och så, så ser man rätt snabbt att de flesta människorna är väldigt lika varandra.Längsta är väl rätt tabufritt. Det var djupt sagt, men nog faktiskt ganska sant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Det är anders som är den coola. Han är östgöte, som jag. Alright. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 På tal om det så har jag fått veta att Jonatan, som är en av dom jag alltid hänger med i skolan (och annars med ibland då), är INTJ precis som jag! Det känns tryggt att veta xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts