Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

haha 😆

tvättat klart här! aldrig testat kombon fredag å tvättstuga samtidigt. men det kan säkert ta tvättandet till nya höjder om kombinerar det med en ansenlig mängd valfri sprit 😄

Jag ska äventyra mitt liv med det imorrn... Att tvätta alltså. Fast på dagen. Tvätta under influens är inget vidare. Det kan bli så tokigt då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va!? 😆 Varför inte?

Vet du ingenting eller? han dör av frigolit typ.. för hans hemplanet var frigol, och där var allt gjort av frigolit tror jag, det var därför han skickades därifrån. Det är ungefär som att vara dammallergiker här på jorden. De har fullt med jordgubbar med dammallergi på frigol.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet du ingenting eller? han dör av frigolit typ.. för hans hemplanet var frigol, och där var allt gjort av frigolit tror jag, det var därför han skickades därifrån. Det är ungefär som att vara dammallergiker här på jorden. De har fullt med jordgubbar med dammallergi på frigol.

Jag visste åtskilligt, men inte det 😆

Fast Batman är ju fan mkt mer koolare än Stålmannen vilken dag som helst. Å andra sidan bor han inte i ett frigolithem så det kanske jämnar ut sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag visste åtskilligt, men inte det 😆

Fast Batman är ju fan mkt mer koolare än Stålmannen vilken dag som helst. Å andra sidan bor han inte i ett frigolithem så det kanske jämnar ut sig?

mm, sant. han bor i en grotta fylld med slagträn.

Link to comment
Dela på andra sajter

slagträmannen borde han heta, läderlappen är lite ghey..

Har läst nånstans att han som spelade robin i den där gamla tvserien hade så stort organ att han var tvungen att ha dubbla kalsonger för att inte bli för påträngande i tvrutan, apropå ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har läst nånstans att han som spelade robin i den där gamla tvserien hade så stort organ att han var tvungen att ha dubbla kalsonger för att inte bli för påträngande i tvrutan, apropå ingenting.

Dessutom har jag hört att han spelat in softcore "Virgin high". använd den infon som du vill.

Edit: obekräftat men onekligen en kul tanke.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

orkade inte med mer. kändes extremt mycket tv4-produktion (kanske inte så konstigt med tanke på att det var på tv4). Byter till antikrundan istället 😆

Fan vad mycket det är på burken. Jag som aldrig kollar... antikrundan! Bara en sådan sak!

Link to comment
Dela på andra sajter

vadå, har pazo bajsat på fjärrkontrollen?

Man vet aldrig! 😆 Nä men ska jag kolla på något kollar jag ju på vänner som jag har på datorn istället. Sen ser jag dåligt med glasögonen med så då måste jag kisa om jag ska kolla på teve.

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, det var en tant som blev besviken när hennes hänge blev värderat till typ 70k xD

Människors ha-begär övergår mitt förstånd.

Å andra sidan såg jag en gång en gubbe som vart överlycklig när han plojtoj blev värderad till 170 spänn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...