Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 kändes ju tryggt att de lade dit "facebook will not store your password" dock 😛 "However, xXhackerXx will..." xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Ja man få va försiktig som man inte åker på moppe det är inte så farligt faktiskt, roligare än att cykla.. fast inte lika miljövänligt iofs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Antingen så har alla här redan sätt klippet jag länkade överst eller så failade alla och vågar inte kommentera.. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 jag kollade på det, men misstänkte att det var nån såndär hemsk skrämmas-film, så jag hoppade fram till slutet först för att se om det var nåt faaaarligt där... och då såg jag hemlisen på en gång 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Antingen så har alla här redan sätt klippet jag länkade överst eller så failade alla och vågar inte kommentera.. xD Ditt klipp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 jag kollade på det, men misstänkte att det var nån såndär hemsk skrämmas-film, så jag hoppade fram till slutet först för att se om det var nåt faaaarligt där... och då såg jag hemlisen på en gång 😛 Mäh. 😛 Ditt klipp! Eh? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 anders o måns ikväll då 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 de gillar noiserock i japan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Eh? 😛 Glöm det bara... inge roligt att förklara. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Hur kan Eanjou och UTAH SNUSDOZERS ha 7 man på isen inatt??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Det var otrevligt, Neosus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Glöm det bara... inge roligt att förklara. 😛 Men Fidden säger ju att dåliga skämt blir roliga först när man förklarar dem. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Men Fidden säger ju att dåliga skämt blir roliga först när man förklarar dem. 😛 Då måste det här vara ett bra skämt då. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Hur kan Eanjou och UTAH SNUSDOZERS ha 7 man på isen inatt??? jag vet inte, känns orimligt. Jag har bara 6 spelare på is. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Fan jag tror min tvättmaskin har hängt sig när det är 9 minuter kvar. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Såhärdå? 😛 Jo, det finns en länk där... 🥰 Haha...å jag är så trött så jag testade en gång till. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 jag hittade länken, men hade inte så stor nytta av den 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Men Fidden säger ju att dåliga skämt blir roliga först när man förklarar dem. 🥰 då måste det ju fan vara så 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Fan jag tror min tvättmaskin har hängt sig när det är 9 minuter kvar. 😛 Prova CTRL+Alt+Delete? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ja ganska rolig ikappläsning 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Fan jag tror min tvättmaskin har hängt sig när det är 9 minuter kvar. 😛 aha så du gör också "mansjobb" idag. min tvätt är strax klar. håll in snabbmatningsknappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 aha så du gör också "mansjobb" idag. min tvätt är strax klar. håll in snabbmatningsknappen Pausade den lite sen fortsatte och då harvar den på normalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Ska tvätta imorron 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Pussade den lite sen fortsatte och då harvar den på normalt. 😛 all you need is love. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Ska tvätta på lördag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Ska tvätta imorron 😛 bra, det behövs. imorgon är smutsig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag köpte innetofflor idag... 480 SEK. Expediten betonade hur dyra de var... konstigt beteende. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 😛 all you need is love. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts