Overkill Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 de frågade om jag var singel på intervjun 🙂 Och du svarade med: "Ja... så, how YOU doin'?" 😄
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Och du svarade med: "Ja... så, how YOU doin'?" 🙂 snarare "yeah baby" med jättemörk basröst.
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Så ok, pazo är i västerås och dingbats är nätlös... MEN VAR ÄR NI ANDRA? 🙂
debatt Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Nu sitter jag på tåget. Lyckades rycka sönder en innedörr i tåget nyss, när jag misslyckades att läsa texten "TRYCK" xD OK, lycka till miljöpartisten. Jag tror att det berodde på att du kanske sovit lite dåligt innan ett tag?! Såna där grejer kan jag också göra, eller liknande iaf. Som när jag gick ut utan skor, men kom på det i trapphuset... Som när jag tog av mig byxorna för att byta mot andra, men tog på mig en extratröja istället... Som när jag gick rätt ut i trafiken, med änglavakt... Som när jag skulle iväg till en tenta och somnade gående under ett träd och föll ihop... 🙁
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 OK, lycka till miljöpartisten. Jag tror att det berodde på att du kanske sovit lite dåligt innan ett tag?! Såna där grejer kan jag också göra, eller liknande iaf. Som när jag gick ut utan skor, men kom på det i trapphuset... Som när jag tog av mig byxorna för att byta mot andra, men tog på mig en extratröja istället... Som när jag gick rätt ut i trafiken, med änglavakt... Som när jag skulle iväg till en tenta och somnade gående under ett träd och föll ihop... 🙁 (erik) 😆
debatt Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 (redigerat) Vad heter "på uppdrag av", på engelska?? Redigerat 13 januari 2010 av debatt
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 hade faktiskt sovit ganska bra.. däremot hade jag inte ätit speciellt bra idag. det var nog det. plus att hjärnkontoret stängt igen nu när veckans stora uppdrag var utfört 🙁
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Vad heter "på uppdrag av", på engelska?? hmm. on behalf of?
debatt Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 hmm. on behalf of? Så om jag gör ett jobb på uppdrag av Saab... om nu de hade funnits kvar... så skulle det ha hetat: "I'm doing a work on behalf of Saab..." Vad är "commission" då? "On commission from", tänkte jag på..
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 commissioned work kan man nog göra, ja... on behalf of låter lite sådär halvflummit faktiskt.
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Dagens sämsta beslut var tveklöst att ta en KORTÄRMAD skjorta.
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 nästa uppehåll hallsberg. Hallsberg nästa. Avstigning sker på höger sida i tågets färdriktning.
Fidden Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Hepp. Batteriet börjar dö.. Lika bra att stänga ner och lösa korsordet jag hittade i väntrummet istället. Bye.
Pico Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Hepp. Batteriet börjar dö.. Lika bra att stänga ner och lösa korsordet jag hittade i väntrummet istället. Bye. God natt! 🙁
slejnard Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 mäh.. de skulle ju intervjua 15 personer till förutom mig 😏 jaja. det gick rätt bra iaf. praktiskt prov och allt, kändes lite bökigt eftersom det var 1,5 år sedan jag gjorde sånt. men jag löste det nog. Nu sitter jag på tåget. Lyckades rycka sönder en innedörr i tåget nyss, när jag misslyckades att läsa texten "TRYCK" xD hoppas du får det! måste ju vara en merit att vara singel åxå.
Recommended Posts