Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
The difference from doing it, and thinking it, and feeling it, and doing it, and thinking of it, when your feeling it, and feeling it, while your doing it, but no nessesary enjoying it
Postat

mäh.. de skulle ju intervjua 15 personer till förutom mig 🙂

jaja. det gick rätt bra iaf. praktiskt prov och allt, kändes lite bökigt eftersom det var 1,5 år sedan jag gjorde sånt. men jag löste det nog.

Nu sitter jag på tåget. Lyckades rycka sönder en innedörr i tåget nyss, när jag misslyckades att läsa texten "TRYCK" xD

Postat

"Svenske Andreas jobbar på FN:s högkvarter som rasade ihop – alla anställda befaras ha dött."

Men han överlevde? 🙂 Aftonbladet är bra som vanligt.

Postat

jag fick se alla fina ansikten när jag sedan triumferade över dörren och lyckades komma in i vagnen. De flesta såg ganska förvånade ut, vissa lite arga. Någon var jätteglad.

Postat

känns bra att prata om det dock, förra gången jag gjorde något liknande försökte jag tiga ihjäl det, med resultatet att det kommer tillbaks i drömmarna!

Postat

Hmm, en som går ett år över mig statusuppdaterade på facebook: "'Vi har mottagit en anmalan om möjlig distribution av upphovsrättsskyddat material via din dator enligt nedan.' Nu är dom efter mig! 😄"

Nu blir man ju rädd för att tanka 🙂

Postat
Hmm, en som går ett år över mig statusuppdaterade på facebook: "'Vi har mottagit en anmalan om möjlig distribution av upphovsrättsskyddat material via din dator enligt nedan.' Nu är dom efter mig! 😄"

Nu blir man ju rädd för att tanka 🙂

IPRED!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.