Fidden Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Hopp! Du kan va nygammal! Vem är Hopp, och varför kan han/hon det? Är det en släkting till Bosse Larsson?
Memphis Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Vem är Hopp, och varför kan han/hon det? Är det en släkting till Bosse Larsson? Hopp e min bror. 😄 Och han kan va det för att han e grym? Nej?
Memphis Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 du stämmer inte Vem är "du"? Och varför stämmer inte hon/han? Är det en släkting till Ingemar Bergman?
Fidden Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Vem är "du"? Och varför stämmer inte hon/han? Är det en släkting till Ingemar Bergman? Vem är du, vem är jag. Levande giraffer.
Fidden Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 jag lyssnar på oldseed: http://www.myspace.com/oldseed fett skönt faktiskt. har rippat den skivan från vinyl med, och eftersom den var helt ny hörs det knappt. lyssnar iofs genom datorns inbygga högtalare också men ändå. när vi hade spelning med honom så först när vi kom bakom scene där så låg det en jävligt hårig typ luffarsnubbe med mössa och luva över hela huvudet och sov och han ville inte göra soundcheck utan skulle bara sova. sen gick han upp, körde sin grej och sen drog han. 😄 Här på forumet heter de olseed.
Memphis Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Pazo, hinner du lyssna på min låt eller har han skitit färdigt? 😄
Fidden Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Vilken jobbig konversation. xD min mamma är en jobbig konversation.
Fidden Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 eller jag menar din... eller jag menar min. eller jag vet inte. fan.
Fidden Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 jag använder inte smileys just nu för att jag är helt likgiltig liksom. såhär ser jag ut: 😐
slejnard Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 undras om fidden vill ha sista ordet i tråden innan den bryts 😐
Memphis Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 (redigerat) Jag har gjort värsta feta houselåten ikväll. 😐 Och nu ska jag göra toast. Redigerat 3 januari 2010 av Memphis
Fidden Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 biljardkön står där borta biljardkön? jättelång pinne och hårda kulor? vad obehagligt att den står.
slejnard Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Jag har gjort värsta feta houselåten ikväll. 😄 Och nu ska jag göra toast. toast in da house! 😐
slejnard Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 biljardkön? jättelång pinne och hårda kulor? vad obehagligt att den står. 😐
Recommended Posts