Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Varför det?

Fick jag reda på vem som var Pico på bilderna? Nej.

Däremot skrev Gote att han heter Anders.

Men han var nog inte med på någon bild...

Jag sa att jag är Roger. Och kollar man bilderna jag postade så visar det sig att det var andra tjommen från vänster på första bilden.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Jahopp, korsordstricket fungerar även när man har viktiga saker nästa dag som man är nervös över ☺️

Sovit som en stock.

Postat

Seriöst, jag har sjuka skills! ☺️ Vaknade en minut i åtta precis innan klockan ringde, och igår och i förrgår vaknade jag också precis innan 😉

Postat
Seriöst, jag har sjuka skills! ☺️ Vaknade en minut i åtta precis innan klockan ringde, och igår och i förrgår vaknade jag också precis innan 😉

😄

Postat

kaffe... och sen försöka få till nån slags frisyr. eller jag vet inte. jo. det är troligtvis två 30+ damer som ska intervjua mig, så här gäller det att tänka till. Har plockat på mig en lite för liten skjorta så att jag ser lite biffigare ut än jag är xD

Postat

... vilket kommer innebära att det låter SCRRRATCH när jag tar av mig jackan... och så står man där med trasig skjorta och fortfarande utan jobb xD

Postat

Jag har så långt hår att jag behövt tänka i termer som just "frisyr" i flera månader nu.

De e lite läskigt asså.... ☺️😉

Postat
... vilket kommer innebära att det låter SCRRRATCH när jag tar av mig jackan... och så står man där med trasig skjorta och fortfarande utan jobb xD

Men om det nu ändå händer, kan du lika gärna göra en "Party boy".

Postat
Men om det nu ändå händer, kan du lika gärna göra en "Party boy".

☺️

but off course.

tar med mig en boombox och några öl också xD

Postat
kaffebussen låter mer lämpligt. te stillar inte abstinensen.

Bastage!

Någon dag skall jag skriva ett helt pun-säkert inlägg! 😛

Postat
Bastage!

Någon dag skall jag skriva ett helt pun-säkert inlägg! 😛

Det vill säga ett inlägg med pun-garanti. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.