Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
De e nu jag å killis skulle suttit i varsit rum och lyssnat på låten å skrikit till varandra "ÖÖÖÖÖHHH!! fan va fet låt!".... sen kommer jag in å kolla på honom när han lyssnar på den. klagar på att han är en sopa som bara ligger i sängen å kollar på vänner 😆

😛

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)
Har någon sagt att LÄNGSTA ska väck då?

Det kom på tal i en tråd för ett par månader sedan där Oldsberg yttrade sig om att han hade funderingar på det men flera asnåg att det skulle bli mer lek i huvudforumet då, så jag antar att han ändrade sig, vet in´t.

Läs ikapp ffs! >:F

😆

Redigerat av Memphis
Postat

haha. Sjuukt cp!

Sett live youtubvideor och läst lite på hemsidor å stuff....

Verkar finnas MÅNGA som tror att världen styrs av illuminati och massa musiker lagt in dolda budskap i musiken eftersom de var tvugna! ☺️

Typ alla "spela låten baklänges och höra satanistiska budskap"-analyser osv osv... sen säger de att vissa stora musiker försökt berätta om illuminati och avslöja allt... dessa har då sedan blivit mördade... som exempel tare 2pac och michel jackson... fyyyfaaan man blir ju fan stört arg på sånna människor på riktigt...

De säger att illuminati är satanistiska och massa skit... Det konstiga då tycker jag är att alla rikaste jag känner till verkar vara fett kristna så 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.