Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Den roligaste videon på hela youtube iaf:
😆 :lol: det är dags att kolla på den nu! 😆

Lite kul ja 😆

Redigerat av Memphis
Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Den är ju lite kul i slutet men inge verst 😆

Mäh, har sett den för många gånger så nu var den inte superkul men några gånger när jag kollat på den med kompisar har vi fan dött av skratt nästan. 😆

Postat
Den roligaste videon på hela youtube iaf:
😆 :lol: det är dags att kolla på den nu! 😆

Skrattar som baloo 😆

Postat

så man kan antingen tolka det som "gör det med tuppen", "gör DET med tuppen", "gör det med kuken" eller "gör den med kuken".. och alla tolkningar har ändå samma innebörd! Det tyckte jag var ganska roligt.

Postat
så man kan antingen tolka det som "gör det med tuppen", "gör DET med tuppen", "gör det med kuken" eller "gör den med kuken".. och alla tolkningar har ändå samma innebörd! Det tyckte jag var ganska roligt.

Dooo it with the cock, or cock it with the dooo!

Postat

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa är tröööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

ööööööööööööööött

Postat

Ja det var kul. Framförallt blev det kul nu när du förklarade det! xD

Postat

ja, skämt blir alltid roligare när man förklarar dem. Det är så det funkar. Det var därför jag förklarade skämtet nyss, för att det skulle bli sådär roligt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.