Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
äh, vad säger du pico, ska vi spela med på skidgrejen? 😊

Hade Åsa haft rätt valla så hade hon lätt vunnit cross-country slalomen.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

okej, fail på min +1000 då.. xD men orka sport menar jag. 😊

Redigerat av Memphis
Postat
Hade Åsa haft rätt valla så hade hon lätt vunnit cross-country slalomen.

ja, men i tredje hoppet gjorde hon ju en dubbel ollie som var jääävligt snygg, VG från 2 av domarna. Det var den tredje domaren som avgjorde allt till hennes nackdel, så nu måste hon ju vinna lördagens pistgurka.

Postat

Jag lär vara ungefär lika lost på tyskan sen. xD Förhoppningsvis kanske det kommer tillbaka rätt fort dock. Har ju fan ett hyfsat avancerat certifikat som jag lyckades ta men känns ändå som man inte kan ett piss.

Postat
ja, men i tredje hoppet gjorde hon ju en dubbel ollie som var jääävligt snygg, VG från 2 av domarna. Det var den tredje domaren som avgjorde allt till hennes nackdel, så nu måste hon ju vinna lördagens pistgurka.

😊

Pistgurka, känns som ett öknamn för Patrik Sjöberg på skid-semester.

Postat
Jag lär vara ungefär lika lost på tyskan sen. xD Förhoppningsvis kanske det kommer tillbaka rätt fort dock. Har ju fan ett hyfsat avancerat certifikat som jag lyckades ta men känns ändå som man inte kan ett piss.

Cerifikat? Måste man ta nått slags körkort för att få tala ett visst språk i Uppsala? 😊

Postat

Fan... skulle trimma skägget lite, så hade jag tre finnar på halsen som jag inte visste om, som jag givetvis öppnar upp så att det tokblöder och blir infekterat och skit. Kommer se ut som en nötallergiker på nutella imorgon.

Postat
Cerifikat? Måste man ta nått slags körkort för att få tala ett visst språk i Uppsala? 😛

Nä, men man kan ju ta certifikat i språk så man har ett officiellt och erkänt bevis på vad man kan. I EU finns det sex nivåer: A1, A2, B1, B2, C1, C2. I engelska tog jag C1 och fick högsta betyg så C2 hade nog inte varit några problem, och typ halva min klass tog B2. I tyskan läste jag 100 poäng extra vid sidan så där tog jag också B2 (fick dock C tror jag så det var inget bra betyg direkt, men jag klarade det). Så enligt den jämförelsen kan jag prata lika bra tyska som några i min gymnasieklass pratade engelska. En stor yeah right på den.

drloop (oregistrerad)
Postat

M - Pop Muzik

Postat
Nä, men man kan ju ta certifikat i språk så man har ett officiellt och erkänt bevis på vad man kan. I EU finns det sex nivåer: A1, A2, B1, B2, C1, C2. I engelska tog jag C1 och fick högsta betyg så C2 hade nog inte varit några problem, och typ halva min klass tog B2. I tyskan läste jag 100 poäng extra vid sidan så där tog jag också B2 (fick dock C tror jag så det var inget bra betyg direkt, men jag klarade det). Så enligt den jämförelsen kan jag prata lika bra tyska som några i min gymnasieklass pratade engelska. En stor yeah right på den.

Nördigt. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.